~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 18 februarie 2012

LEGEA LUI NEWTON


"Invata-ma caile Tale,Doamne!Eu voi umbla in adevarul Tau.Fa-mi inima sa se teama de Numele Tau.
Caci mare este bunatatea Ta fata de mine... ~Psalmul 87 :11-13~

Ne aducem aminte de Isaac Newton ca de renumitul om de stiinta din secolul 17 care a descoperit lege gravitatiei .Ceea ce nu stiu cei mai multi este ca el a fost un crestin devotat.De fapt, in timp ce era in culmea careri sale in fizica si matematici ,a decis sa-si concentreze atentia asupra studieri Cuvantului lui Dumnezeu.

Cand unul din colegii sai a incercat sa-l momeasca sa se intoarca din nou la cariera sa stiintifica ,Newton a raspuns :"Nu vreau sa-mi mai irosesc timpul fara folos,atunci cand trebuie sa ma ocup de afacerile Regelui".
Cu toate ca si-a mentinut interesul pentru stiinte,a acordat prioritatea scopului teolog.

Raspunsul lui Newton este o provocare facuta oricarui crestin ,Cat de devotati suntem noi in "afacerile Regelui?Chiar daca nu ni se cere sa renuntam la carierea noastra pentru a ne consacra slujirii cu norma intreaga in lucrarea crestina,aceasta nu trebuie sa ne opreasca de a mai lucra pentru Domnul.

Indiferent de ceea ce facem pentru a ne castiga existenta ,trebuie sa ne dedicam in primul rand pentru slujirea lui Dumnezeu,in si prin preocuparile noastre de zi cu zi.Poetul de cantare spune:"Ambasador a fi a celor din vecii ".Si ori unde ne-am afla, trebuie sa fim in "afacerile Regelui".

Ceea ce L-a preocupat si L-a fascinat pe Domnul nostru Isus Hristos ,chiar de copil,a fost sa faca voia lui Dumnezeu -sa fie in afacerile Tatalui Sau.Simtim si noi la fel?Poate ca serviciul sau profesia noastra este considerata laica ,dar sa facem ca afacerila Regelui "sa ne fie consacrarea primordiala.~P.R.V.~

Niciun comentariu: