~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 15 februarie 2012

CREDINTA SI ADAPOST


"Eu ma culc si adorm in pace , caci  numai Tu ,Doamne ,imi dai liniste deplina in locuinta mea.~ Psalmul 4:8 ~


Credinta copilareasca - acea incredere deplina care ne face sa-L credem pe Dumnezeu pe cuvant si sa-I acceptam promisiunile - ar trebui sa caracterizeze pe fiecare credincios.Acest gand mi-a venit in minte in timp ce citeam nepotilor mei o poveste inaint de culcare.

Doi fratiori se departase de casa lor,care nu era departe de o padure deasa .Spre seara ,umbrele au intunecat cararea si cei doi mititei s-au incurcat si curand s-au ratacit in padure.Cand paritii au sesizat lipa de acasa a copiilor,au inceput cautarile - cautand toata noaptea si pana a doua zi,cand i-au gasit pe cei doi baieti.

Dupa ce s-au linistit ,parintii i-au intrebat pe copii ce au facut cand si-au dat seama ca s-au ratacit in padure.
Cel mai marea raspuns:"Cand s-a intunecat am ingenunheat si I-am cerut lui Dumnezeu a aiba grija de Jimmy si de mine.Apoi ne-am culcat."

Cand credinta noastra este la fel ca aceasta - cand e atat de puternica , incat pute doar  sa-I cerem simplu lui Dumnezeu sa ne ajute si sa lasam rezultatele pe seama  Sa,putem tece cu bine prin cele mai  grele momente ale vietii.Psalmistul ne spuneca acest lucru este posibil.El a spus:Da,El nu va ingadui sa ti se clatine piciorul.Cel ce te pazeste nu va dormita.Iata ca nu dormiteaza,nici nu doarme Cel ce pazeste pe Israel"~Psalmul121:3-4~.

Treci cumva prin groaza de a te fi pierdut in mijlocul padurii intunecoase a problemelor vietii,a temerilor si a nedumeririlor?Nu dispera .exista speranta.Pune-ti incredrea in Tatal ceresc.Cere-I sa aiba grija de tine.El te va ajuta sa fii la adapost in deplina siguranta. ~P.R.V.~



Niciun comentariu: