~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 24 septembrie 2011

UMBLA CALAUZIT DE BIBLIE


Cartea aceasta a Legii sa nu se departeze de gura ;cugeta asupra ei zi si noapte ...(Iosua 1:18)

Procedeul era simplu.Am deconectat toate furtunurile ,cablurile electrice ,am luat jos radiatorul ,am scos surupurile de fixare si urma sa ridic motorul cu o mica macara .Am crezut ca am facut totul corect,dar micul motor in patru cilindri nu voia sa iasa .


In final ,dupa cateva incercari nereusite ,m-am dus la un atelier mecanec pentru a cere ajutor.Mi-au dat imediat manualul pentru intretinerea automobilului marca Opel .Intorcand paginele la sectiunea care descria demontarea motorului,am descoperit ca motorul trebuia coborat si scos pe sub masana ,si nu ridicat .


Urmarind atent fiecare pas descris de manual ,am obtinut rezultatul dorit .Respectarea instructiunilor cartii m-a facut sa am succes in loc de faliment .


Biblia este manualul pentru intretinerea vietii.A fost scris de Creatorul si Salvatorul nostru prin oamenii inspirati de El .Cunoscandu-ne in intregime,El ne arata cum sa reusim in viata nu urmarind standarele lumii,ci pe ale Sale .


Manualul Sau defineste pacatul ca fiind problema noastra fundamentala,dandu-ne in acelas timp ,solutia lui Dumnezeu -credinta in Isus, Domnul si Salvatorul nostru .Acest manual ne spune El a murit si a inviat pentru vina pacatului nostru.


El ne asigura ca Duhul Sfant care locuieste in noi ne umple si ne va trasforma dupa chipul Domnului Isus Hristos ,in masura in care ne vom lasa prelucrati de El .El ne da principii generale ,ca si porunci specifice care, aplicate, ne vor ajuta sa traim cu intelepciune .


Oh, mai avem inca maini murdare si incheturi julite .Va mai trebui sa cugetam la acest manual pentru a-i intelege termeni neobisnuiti .Dar Duhul Sfant ne va invata .Consultati Manualul lui Dumnezeu destul de des? -D.J.D.

Niciun comentariu: