~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

CURATIA INIMII SI A VIETII

"Ferice de cei cu inima curata ,caci ei vor vedea pe Dumnezeu.(Matei 5:8)

Curatia inimii este una din principalele tinte spre care trebuie sa tindem.Trebuie sa fim curatiti inlauntru prin Duhul Sfant si Cuvant,si vom fi curati in afara prin consacrare si ascultare .Este o legatura stransa intre inima si pricepere:daca ne place raul nu putem intelege binele .

Daca inima este intunecata ,ochiul va fi tulbure ,cum pot sa vada pe Dumnezeu ,aceia caror le place pacatul?

Ce fericire sa poti vedea pe Dumnezeu :este o raza din cer aici pe pamant !In Domnul Isus ,aceia care au inima curata vad pe Tatal.Il vedem pe El ,adevarul Sau ,dragostea Sa,sfintenia Sa, planul Sau ,autotstapanirea Sa ,caractetul Sau da, Il vedem pe Dumnezeu insusi in Hristos .

Dar aceste lucruri nu pot fi intelese cum se cuvine ,decat cand parasim pacatul .
Numai acei care au ca tinta sfintenia ,pot spune :"Ochii inimii mele sant intodeauna indreptati spre Domnul".Dorinta lui Moise :"arata-mi fata Ta "nu se va implini decat pentru aceia care vor fi curatiti de orce pacat.

"cautati sfintirea ,fara de care nimeni nu va vedea pe Domnul",spune Apostolul Pavel ;iar Apostolul Ioan :"Cel ce are nadejdia aceasta ,sa-Lvada asa cum este in slava ,se curateste el inusi ,dupa cum El este curat ".

O,Dumnezeule, zideste in mine "o inima curata "ca sa putem sa vedem fata Ta!

C.H.SPURCEON








Niciun comentariu: