~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 1 octombrie 2009

MARATIA HARULUI

"...Harul Meu iti este deajuns ;caci puterea mea in slabiciune este facuta desavarsita ...(2Corinteni .12:10)

Sa pretuim slabiciunea noastra ,caci ea da prilej puterii dumnezeesti sa se arate .Daca noi n-am simnti slabiciunea noastra fireasca ,n-am fi cunoscut niciodata puterea harului .Domnul sa fie binecuvantat pentru tepusurile din carne ,acesti soli ai Satanei ,caci ele ne silesc sa cautam puterea lui Dumnezeu .

Acest raspuns pretios din versetul de mai sus ,iesit chiar de pe buzele Domnului ,trebuie sa fi facut pe Apostolul Pavel sa tresara de bucurie ..Harul lui Dumnezeu este de ajuns pentru mine!

Si desigur ,acest raspuns este de ajuns .Daca aerul este deajuns pentru pasari ,apa oceanului pentru peste ,oare harul Tatalui Ceresc ,al Dumnezeului nemarginit ,nu va fi el deajuns pentru nevoile mele cele mai mari ?

Acela care a creat si tine in mana Sa pamantul si cerul ,nu este El in stare sa ingrijeasca de toate nevoile unui vierme ca mine?

Sa ne sprijinim pe Dumnezeu si pe harul Sau .Daca El nu inlatura imediat suferinta noastra ,El ne da totusi taria de a o indura .Prin ajutorul Sau ,omul obosit va trece muntii iar omul sarac va birui pe cei mari si puternici .

Face mult mai mult sa avem puterea lui Dumnezeu ,decat sa avem puterea noastra ,chiar de ar fi de o mie de ori mai mare decat este in realitate ,ea n-ar fi de ajuns in fata vrasmasului cu care avem de a face ;si chiar daca am fi mai slabi decat suntem in realitate ,noi totusi am putea totul ,prin hristos care ne intareste .
C.H .SPURGEON

Niciun comentariu: