~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 14 octombrie 2009

MAI MULT DECAT CUVINTE

"...Va voi implini cu t0ata credinciosia fagaduintele sfinte pe care le-am facut lui David."(Faptele Apostolilor 13:34)

Nimic din ceea ce este de la oameni nu este sigur ,dar tot ce este de la Dumnezeu este asigurat .Legamantul lui de har este "un legamant vesnic,ca sa se arate indurarea fagaduita lui David."

Noi suntem siguri ca aceste haruri Dumnezeu le are pentru noi .El nu a spus numai cuvinte ;cuprins si adevar se gaseste in fiecare din fagaduintele Lui.Harurile lui sant intr-adevar haruri.

Chiar daca o fagaduinta pare ca ar trebui sa nu se mai inplineasca din cauza mortii,chiar si atunci Domnul cel bun Isi va implini cuvantul Sau .Santem siguri ca Dumnezeu va da indurarile fagaduite la toti care au intrat in legamantul Lui.

Fiecare din alesii lui Dumnezeu va avea parte de implinirea indurarilor la randul sau .Ele sant asigurate pentru toata samanta Sa,de cel mai mic pana la cel mai mare .

Santem siguri ca Dumnezeu va continua cu indurarile Sale fata de poporul Sau .El nu da ca sa ia pe urma inapoi .Ceea ce a dat el,este arvuna pentru alte daruri si mai pline de indurare .

Ceea ce inca n-am primit pana astazi ,este tot asa de sigur ca si ceea am primit deja ;de aceea sa asteptam inaintea Domnului sisa fim linistiti .Nu exista nici un motiv indreptatit pentru cea mai mica indoiala.

C.H.SPURGEON

Niciun comentariu: