~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 1 iunie 2020

IMI INDREPT EU PRIVIREA SPRE EL?






















"Intoarceti-va la Mine, si veti fi mantuiti toti ceice sunteti la marginele Pamantului! Caci Eu sunt Dumnezeu si nu altul."(Isaia 45: 22)
 "Indreptati-va privirile spre Mine, si veti fi mantuiti..."(Isaia 54:22, NKJV)

Ne asteptam noi ca pur si simplu Dumnezeu sa vina la noi cu binecuvantarile Sale si sa ne mantuiasca? El spune: Indreptati-va privirea spre Mine, si veti fi mantuiti..."

Pe plan spiritual , cel mai dificil lucru este sa ne concentram atentia asupra lui Dumnezeu, iar binecuvantarile Sale sunt cele care ingreuneaza atat de tare lucrurile.

De regula, necazurile sunt cele care ne fac sa ne indreptam privirea catre Dumnezeu, dar binecuvantarile Sale au tendinta de a ne distrage atentie in alta parte.

Lectia fundamentala pe care o invatam din Predica de pe Munte este ca trebuie sa ne ingustam sfera preocuparilor pana cand mintea, inima si trupul ni se vor focaliza asupra Domnului Hristos." indreptati-va privirea spre Mine...

Multi dintre noi ne-am format o imagine despre cum ar trebui sa fie un crestin, insa compararea acestei imagini cu viata traita de unii credinciosi poate deveni un obstacol in concentrarea atentei noastre asupra lui Dumnezeu.

Nu aceasta este mantuirea - nu este asa de simplu. De fapt, Dumnezeu spune: "Indreptati-va  privirea spre Mine,si veti fi mantuiti acum."Veti fi mantuiti candva." Vom gasi ceea ce cautam  daca vom dori sa ne focalizam atentia asupra Lui.

Ne abatem atentia de la Dumnezeu si incepem sa ne iritam, dar Dumnezeu continua sa ne spuna: "Indreptati-va privirea spre Mine,si veti fi mantuiti..."

Greutatile ,incercarile si ingrijorarile noastre cu privirea la ziua de maine dispar atunci cand ne indreptam privirea spre Dumnezeu. Vegheaza si indreapta-ti privirea spre Dumnezeu!

Pune-ti tot mai mult nadejdea in El! Oricate de multe presiuni vor veni asupra ta, fi hotarat sa le inlaturi si sa-ti indrepti privirea spre El. "Indreaptati-va privirea spre Mine... " Esti mantuit in clipa in care privesti la El. {OSWALD  CHAMBERS}


Niciun comentariu: