~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 5 iunie 2020

CHEAMA-L PE DOMNUL !





















"Cat de scumpa este bunatatea Ta,Dumnezeule! La umbra aripilor Tale gasesc fiii oamenilor adapost.(Psalmul 36:7)
"Alergati la Domnul si sprijinul, cautati necurmat Fata Lui!  (Psalmul 105:4)

"In strimtorarea mea,am chemat pe Domnul..."(Psalmul 18:6)

Sunt momente in viata cand cel mai bun lucru pe care il poti face este sa-L chemi pe Dumnezeu din adancul fiintei tale. Nu-ti face griji ca vei parea nedemn, sau ca vor exista unii care vor crede ca nu ai credinta.

Psalimstul a zis:  " In strimtorarea mea, am chemat pe Domnul, si ...El mi-a auzit glasul... " Fiecare parinte cunoaste acest strigat. E ceva diferit; nu e o criza de isterie sau o vaicareala pentru a atrage atentia, ci un strigat de suferinta.

Si chiar daca vine in intunericul noptii, fara sa te gandesti prea mult, sari in picioare si te duci la patul copilului, il ei in brate il schimbi, ii dai sa manance si il linistesti...

Asa simte si Dumnezeu pentru tine. Cand ai ajuns atat de jos incat nu mai vezi nici o scapare,Cheama-L pe Dumnezeu!

David a zis: "El Si-a intins mana de sus, m-a apucat, m-a scos din apele cele mari; m-a izbavit...Ei navalisera deodata peste mine in ziua stramtorarii mele; dar Domnul a fost sprijinul meu.El m-a scos la loc larg, si m-a scapat, pentru ca ma iubeste."(2Samuiel 22: 17-19)

David a descoperit ca Dumnezeu este "cetatuia "lui (v.20. ) In vremurile biblice, cetatuia era un loc al singurantei unde dusmanii nu puteau atinge.

In Proverbele 18 este scris: "Numele Domnului este un turn tare; cel neprihanit fuge in el, si sta la adapost."

El reprezinta un locas sigur in care esti ridicat deasupra amenintarii si a imprejurarilor. Este locul in care iti recapeti perspectiva; in loc din care poti privi inainte, stiind ca necazul tau se va sfarsi in curand. Cheama-L pe Dumnezeu , si El iti va raspunde.{coordanatori Bob & Debby Gass}

"Chemati-L pe Cel care stinge durere
Si-nalata pe cel umilit
Pe Cel ce trimiete izbavirea
Si-asculta suspinul cand te simti parasit"{Ionel Plesa}


Niciun comentariu: