~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 3 iulie 2018

MANTUITORUL ESTE CU VOI

















"Caci Eu sunt Domnul,Dumnezeul tau ,care te iau de mana dreapta si-ti zic:"Nu te teme de nimic,Eu it vin in ajutor!(Isaia 41:13)

Poate ca sunteti istoviti de slabiciune si boala, dar Domnul fagaduieste ca va va intari. Asa dar, intoarceti-va spre El. In loc sa va plangeti oamenilor de soarta voastra , rugati-va ca El sa inmulteasca in voi rabdarea si tarie in asternutul bolii voastre.

In boala sa va indretati si mai mult privirea catre Domnul, singurul  Care va poate da vindecare, cum zice psalmul. Doar El va poate da putere de a indura cu rabdare cele mai grele suferinte si de a ramane neclintiti in cele mai cuplinte incercari.

Va chinuiti sub povara suferintilor trupesti? Aduceti-va aminte de binefacerile pe care le-ati primit de la Dumnezeu. Mantuitorul este cu voi . El nu va va trimite  incercari  mai presus de puterile voastre.

Daca oamenii v-au parasit si nu va intelege nimeni , El nu va va parasi vreodata. Departati de la voi orice indoiala, intoarceti-va spre El! Pastrati in inima cuvintele Psalmistului: In ziua cand Te-am chemat, m'ai asculat, m-ai imbarbatat si mi-ai intarit sufletul.  (Psalmul 138:3)

Ramaneti neclintiti in crdinta, si Domnul va va intari inima in ceasul descurajarii. Cand  o sa va inconjoare valuri intunecate, sa nu va temeti; pasiti peste ele, sprijiniti-va pe Domnul Isus.

Marea vietii se involbureaza in jurul vostru si ameninta  sa va inghita dar nu va temeti, caci cu voi este Cel ce a zis: "Nu te teme, caci Eu sunt cu tine;nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnzeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor, Eu te sprijinesc cu dreapa Mea biruitoare. (Isaia 41:10)

Orice va va fi dat sa indurati, orice v-ar apasa, sa stiti ca Dumnezeu este taria inimii voastre si va va sprjini in neputita voastra. cu cat va veti simti mai slabi, cu atat mai mare va fi puterea ce va umple, pentru ca Domnul Cel Atotputernic va fi cu voi.

 Nici n-o sa va dati seama de toata deplinatatea puterii Lui pana cand nu veti simti propia slaiciune.
"Si El mi-a zs: Harul Meu iti este de ajns; caci putrea Mea in slabiciune este facuta desavarsita.(2Corinteni 12:9) {Fiecare zi un dar al lui Dumnezeu)

Niciun comentariu: