~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 20 aprilie 2018

DE CE PRIVESC CU INGRIJORARE




















De ce te uiti cu-ngrijorare la ziua ce va fi sa vie?
Tu ai uitat ca Eu sunt Tata si te veghez din vesnicie?
Eu stiu cand parul ti-a albit...Eu stiu cand sufletul te doare
Si Eu prin harul Meu iti dau pacea-n furtuni si vindecare!

De ce te-ngrijorezi ca maine nu vei avea indeajuns?
Nu stii ca Eu deja-s acolo si-ti dau la rugaciuni raspuns?
Nu ti-am spus Eu ca niciodata si nicidecum n-am sa te las
Ca iti voi fi mereu alaturi...voi fi cu tine pas cu pas?

De ce privesti cu-ngrijorare cand norii negri se aduna?
De te inspaimanta vantul? de ce tie teama in furtuna?
Eu sunt carmaciu cum altul nu-I si valului de-i porunciesc
El intr-o clipa se sfarama caci Eu sunt Domn si te iubesc!

Copilul Meu sa nu ai teama...voi fi cu tine zi de zi
Si Mana Mea te va conduce pe calea catre vesnicii...
Ramai statornic in credinta chiar si atunci cand drumu-i greu
Si nu privi cu-ngrijorare caci esti fiu de Dumnezeu!
 {resursecrestine Autor Maria Luca}

Niciun comentariu: