~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 16 februarie 2018

"DA, TATA ,PENTRU CA ASA AI GASIT TU CU CALE!"


























" Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare."(Isaia 41:10)

"Tatal vostru cel ceresc stie"Matei 6:32)

Un vizitator la o scoala pentru surzi scria niste intrebari pe tabla pentru copii. Curand el a scris aceasta propozitie: "De ce Dumnezeu m-a facut pe mine apt sa aud si sa vorbesc,iar pe voi v-a facut surzi?

Socanta propozitie i-a lovit pe copii ca o palma cruda peste fata.Ei au ramas paralizati,cantarind groaznicul cuvant "De ce?"si apoi s-a ridicat o fetita.

Cu buzele tremurande si cu ochii inotand in lacrami ea s-a indreptat spre tabla .Luand creta,a scris cu o mana ferma aceste cuvinte pretioase: "Da Tata pentru ca asa ai gasit Tu cu cale!" (Matei 11:26)

Ce replica! Ajunge sus si atrage atentia unui adevar etern pe care se poate odihni in siguranta cel mai matur credincios, dar si cel mai tanar copil  al lui Dumnezeu - adevarul ca Dumnezeu este Tatal tau!

Poti sa afirmi acest adevar cu deplina convingere si credinta? Odata ce o faci, porunbelul credintei tale nu va mai rataci in vazduh int-un zbor fara odihna ,ci se va aseza pentru totdeauna in locul etern de odihna pacii:Tatal tau!

Eu continui sa cred ca va veni o zi a intelegerii pentru fiecare dintre noi, oricat de departe ar fi. Vom intelege pe masura ce vedem tragediile , care intuneca si inabusa astazi prezenta cerului in viata noastra, isi ocupa locul potrivit in planul maret al lui Dumnezeu

- un plan atat de coplesitor,de magnific si de fericit, ca vom rade cu uimire si incantare.

{Arthur Cristofer Bacon}

Nu soarta mi-a adus aceasta boala,
Ci mana lui Dumnezeu,deci asa sa fie,
Pentru ca El vede ceea ce eu nu pot vedea.
Exista un scop pentru fiecare durere,
Si intr-o zi El il va revela,
Ca pierderea pamanteasca este castig ceresc.
Ca o piesa de tapiserie
Vazuta din spate pare sa fie:
Numai fire incurcate fara speranta;
Dar din fata un tablou minunat
Rasplateste lucratorul pentru grija lui,
Demostrand iscusinta si rabdarea lui deosebita.
Tu esti lucratorul, Eu rama.
Doamne pentru gloria Numelui Tau,
Desavarseste imagina Ta in acelas fel.
selectat {izvoare in Desert}

Niciun comentariu: