~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 26 februarie 2018

POATE CA ESTI FOARTE NEMULTUMIT DE TINE INSUTI




















"....Omul nu poate primi decat ce-i este dat din cer. ( Ioan 3:27)
"Ioan n-a facut nici un semn; dar tot ce a spus Ioan despre omul acesta era adevarat.(Ioan 10:41)

Poate ca esti foarte nemultumit de tine insuti. Nu esti un geniu, nu ai nici in dar deosebit si nu te remarci prin nici o abilitate speciala.

Mediocritatea pare sa fie masura existentei tale. Nici una din zilele tale nu a fost vrednica de atentie, cu exceptia uniformitatii lor si a lipsei de interes. Si cu toate acestea tu poti sa traiesti o viata minunata.

Ioan Botezatorul n-a facut nici un semn, dar Domnul Isus a spus despre el: "Dintre cei nascuti din femei, nu este nici unul mai mare" (Luca 7:28) Misiunea lui a fost sa marturiseasca despre Lumina"(Ioan 1:8),
si aceasta ar pute sa fi si misiunea ta si a mea. Ioan era multumit sa fie doar un glas,daca Ii facea pe oameni sa se gandeasca la Hristos.

Doreste-ti sa fii doar un glas care se aude, dar nu se vede, sau o oglinda a carei sticla ochiul n-o poate vedea pentru ca reflecta gloria stralucitoare a Fiului. Doreste-ti fii doar o boare care apare inainte de lumina zilei si spune:"Iata zorii! Iata zorii! si apoi dispare.

Fa cele mai obisnuite si nesemnificative lucrari, stiind ca Dumnezeu te vede. Daca traiesti langa oameni dificili, castiga-i prin dragoste.

Daca ai facut odata o mare gresala in viata , n-o lasa sa-ti innoreze restul vietii, ci incui-o in taina inimii tale si fa sa-ti dea putere si caracter.

Noi facem mai mult bine decat stim. Lucrurile pe care le facem astazi - semanand samanta sau impartasind adevaruri simple despre Hristos - oameni se vor referi intr-o zi la ele ca fiind primele lucruri care i-au facut sa se gandeasca la El.

In ce ma priveste,voi fi multumit sa nu am o piatra funerara mare pe mormantul meu,dar sa stiu ca oameni obisnuiti se vor aduna acolo cand voi pleca si vor spune:

"A fost un om bun. N-a facut nici o minune,dar mi-a spus despre Hristos, ceea ce m-a ajutat sa-L cunosc personal" {George Mateson}


Niciun comentariu: