~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 20 noiembrie 2017

SUNT IUBIT DE DUMNEZEU!





















"De aceea, pentru ca ai priet in ochi Mei, pentru ca esti pretuit si te iubesc,dau oameni pentru tine, si popoare pentru viata ta." Isaia 43:40

Unul dintre cele mai frumoase pasaje din scriptura se gaseste in Isaia ,capitolul 43:"...esti al Meu .Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca, daca vei merge prin foc,nu te va arde, si flacarea nu te va aprinde.

Caci Eu Sunt Domul Dumnezeul tau...ai pret in ochii Mei, pentru ca esti pretuit si te iubesc, dau oameni pentru tine,si popoare pentru viata ta."(Isaia 40:1-4)

Scrie aceasta ultima fraza pe un cartonas si poart-o mereu cu tine:" ai pret in ochii Mei...esti pretuit si te iubesc... "Estraordinar! Esti iubit de Dumnezeu! Pe cine altcineva mai este nevoie sa impresionezi?

Ce altceva ai mai putea adauga la CV-ul tau, care sa depaseasca acest lucru? Trasforma-ti viata intr-un experiment al trairii in iubirea lui Dumnezeu. In fiecare dimineata cand te trezesti primele tale cuvinte sa fie: Sunt iubit de Dumnezeu."

Iar in fiecare seara,cand mergi la culcare, sopteste inainte de a adormi:Sunt iubit de Dumnezeu. Scrie si aceste cuvinte pe un cartonas si poartele cu tine.Cand esti aproape de disperare din pricina esecurilor, scoate cartonasul si citeste-l .

Cand esti coplesit de multimea indatorilor, citeste-l fara intrerupere. Scoatel atunci cand esti tentat sa pacatuiesti, sa-l dezonorezi pe Dumnezeu, sa izbucnesti manios,sa insel sau sa manipulezi.

Cand ti-e teama. cand esti nelinistit, cand esti singur aminteste-ti cuvintele vietii si bucura-te de ele: Sunt iubit de Dumnezeu."{Bob GASS}

Niciun comentariu: