~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 12 noiembrie 2017

STAPANESTE-MA ISUSE,





















Stapaneste-ma, Isuse,
Numai Tu deplin!
Taie-mi orice legatura,
Orice lant strain!
Si-n lumina Ta divina,
Liber de pacat,
Sa ma-nchin in adevarul
Tau cel minunat.
   R:Liber de orice-i firesc,
      Liber de tot ce-i lumesc,
      Liberde tot ce-i strain,
      Liber sa fiu pe deplin.
      Liber ,dar Tie supus,
      Liber in Tine Isus.
Stapaneste-mi Tu vointa,
Ca sa merg supus,
Pe cararea vetii drepte
Care duce in sus.
Si, in voia Ta curata,
 Pururi sa traiesc,
Omorand in mine, zilnic,
Tot ce-i pamantesc.
     Stapanesre-mi Tu gandirea
     Ca sa inteleg
     Adevarul Cartii Sfinte,
     Sa-l traiesc intreg.
    Si-n intelepciunea sfanta,
     Sa slujesc iubind,
    Plin de Duhul Sfant,oriunde
    Viata Ta traind.
   {Niculae Moldoveanu}


Niciun comentariu: