~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 21 noiembrie 2015

SPRIJINIT PE DRAGOSTEA LUI




















O dragoste neobosita a imbratisat
Sufletul meu in vesniciile trecute,
Dragoste nemeritata, necunoscuta,
Dar profunda si vasta;
Dumnezeu m-a acoperit cu dragostea Sa,
Pe mine, in ciuda a ceea ce sint!
Lucrarea mintuirii este a Lui
De la inceput pina la sfirsit.

Refren:  Dragoste nemarginita, dragoste statornica,
              Dragoste ridicata pe lemnul crucii;
              Dragoste nesfirsita, dragoste care cucereste,
              Dragostea suverana a Mintuitorului meu pentru mine!

Dragoste neobosita, mi-a urmarit
Sufletul, cu toate ca m-am ascuns;
Cu toate ca nu i-am raspuns dragostei Lui,
Mindria mea nu L-a descurajat.
Pina cind harul necautat de mine
Mi-a cucerit sufletul rebel!
Am fost rascumparat de o dragoste
Care nu putea fi respinsa.

O dragoste neobosita care
Imi prezerva viata sa pot sa cred,
Poarta povara mea de pacat, indoiala si durere!
Pentru ca Hristos a terminat
Lucrarea mintuirii in intregime;
Cu toate ca sint slab, eu nu ma voi prabusi.
Miinile Lui ranite ma sustin,
Pe mine cel dintii dintre pacatosi.

Aceasta dragoste neobosita imi transforma
Sufletul si placerile Lui;
Depaseste bucuriile trecatoare
Care altadata ma satisfaceau.
Ingradit de dragostea Lui
Ma simt eliberat!
Dorinta inimii mele e Hristos!

tradus din engleza
[text de Chris Anderson]


Niciun comentariu: