~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 11 martie 2015

PASIUNEA DE A LE FACE BINE ALTORA



















"De aceea ,prea iubitii mei frati ,fiti tari, neclintiti,sporiti totdeauna in lucrul Domnului,caci stiti ca ostenelala voastra in Domnul nu este zadarnica.(1 Corinteni 15:58)

Sunt cuvinte intelepte din partea unei persoane tinere,nu-i asa?Pasiunea de a-i sluji pe altii poate fi cel mai mare dar cu care ne poate inzestra Dumnezeu .

Sunt sigur ca oamenii din Darfur care au beneficiat de acele ajutoare s-au bucurat de fiecare lucru,mare sau mic.Uimitoarea putere a lui Dumnezeu se reflecta in faptul ca daca vrem sa facem ceva pentru altii ,disponibilitatea noastra este la fel de importanta ca si abilitatea noastra.

Dumnezeu lucreaza prin noi cand vrei sa ajuti pe altii.Cand esti dispus sa faci fapte bune,pe-a cui abilitate te poti baza?Pe-a lui Dumnezeu!Biblia spune:"Pot totul in Cristos care ma intareste"
(Filipeni 4:13)

Tot ce iti doresti pentru tine ,fa pentru altiii.Daca vei ajunge sa-ti faci un obicei din gesturile de bunavointa ,te vei simti imputernicit si eliberat de propiile tale dureri si dezamagiri.

Nu trebuie sa te astepti sa ai un profit de pe urma faptului ca esti generos fata de altii,dar faptele bune pot duce la recompense suprinzatoare.

Sunt sustinatorul unei generozitati neconditionate,deoarce Il onorez pe Dumnezeu si Ii multiplica binecuvantarile.Cred insa si ca  atunci cand faci un bine altora ,binecuvantarile se revarsa si asupra ta.

Asa dar ,daca nu ai niciun prieten ,fii tu un prieten .Daca ai o zi proasta ,fa in asa fel incat altcineva sa aiba o zi buna.Daca sentimentele tale au fost ranite,fii balsam tamaduitor pentru sentimentele altcuiva.

Nu stii niciodata ce influienta binefacatoare poti avea in aceasta lume prin simpla initiere a unui gest oricat de mic de bunatate.Valurile mici dau nastere la cele uriase.

Colega de clasa care m-a vazut cat de abatut eram dupa ce unii din colegii ma tachinau din cauza fizicului meu,mi-a spus doar ca arat bine.Asta nu doar ca mi-a alinat durerea din suflet ,ci a aprins scanteia ce mi-a inflacarat cariera si misiunea de a veni in ajutorul oamenilor la scara mondiala.

Nu-ti face griji cu privire la cat poti face pentru a le fi de folos altora .Fa atat cat poti.

~NICK VUJICIC~


Niciun comentariu: