~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 31 ianuarie 2015

INCREDEREA SUBLIMA



















"Nu ti-am spus ca, daca vei crede vei vedea gloria lui Dumnezeu."(Ioan 11:40)

De fiecare data cand te aventurezi  in viata de credinta,descoperi ceva in imprejurarile tale obisnuite care contrazice clar credinta ta.Ratiunea umana nu este credinta ,iar credinta nu este ratiune umana.

Una tine de viata naturala ,iar cealalta de viata spirituala .Te poti increde in Domnul Isus Cristos atunci cand ratiunea ta nu poate crede in El?

Te poti aventura eroic pe baza cuvintelor Domnului Isus Cristos,atunci cand ratiunea iti striga : "E o minciuna "?

Pe munte e usor sa spui: "O,da ,cred ca Dumnezeu poate face aceasta ""; dar trebuie sa cobori in valea posedata de demoni si sa te confrunti cu realitatea care rade ironic de intreaga ta credinta de pe Muntele Transfigurarii.

De fiecare data cand teologiea credintei devine clara propiei mele minti,ma intanlesc cu ceva care contrazice .Daca spun ca ma incred in Dumnezeu care implineste toate nevoile mele si apoi ajung intr-o perioada de uscaciune ,fara nici o perspectiva ,se va vedea atunci daca voi trece prin incercarea credintei victorios sau voi da inapoi ,multumindu-ma cu ceva mai putin?

Credinta trebuie incercata ,deoarece numai prin lupta poate fi ea trasformata intr-un bun personal .Cu ce se confrunta credinta ta acum?

Incercarea sau va dovedi credinta ta ca fiind buna,sau o va distruge."Ferice de acela pentru care Eu nu voi fi un prilej de poticnire."

Scopul final este increderea in Domnul Isus.Crede cu staruinta in El si orice incercare pe care o vei intanli iti va intari credinta .

Viata de credinta este mereu pusa la incercare si ultima mare incercare este moartea.Fie ca Dumnezeu sa ne pastreze intr-o stare buna pentru lupta! Credinta este acea incredere de nespus in Dumnezeu ,care nu viseaza niciodata ca El nu va fi langa noi.~Oswald Chambers~

Niciun comentariu: