~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 15 ianuarie 2015

PRIN HARUL LUI DUMNEZEU SUNT CEEA CE SUNT




















 "Prin harul lui Dumnezeu sint ce sunt .Si harul Lui fata de mine n-a fost zadarnic." (1Corinteni 15: 9)

"Caci noi sintem lucrarea Lui ,si am fost zidit in Hristos Isus pentru faptele bune ,pe care le-a pregatit Dumnezeu mai dinainte ,ca sa umblam in ele ."(Efeseni 2:10)

Felul in care vorbim mereu despre incapacitatea noastra este o insulta la adresa Creatorului .Deplangandu-ne incompetenta noastra,Il ponegrim pe Dumnezeu ca nu S-a interesat de noi.

Obisnueste-te sa examinezi din perspectiva lui Dumnezeu lucrurile care, in ochii oamenilor denota umilinta si vei fi uimit  cat de impertinente sunt ele."O,nu pot pretinde ca am fost sfintit,eu nu sunt sfant!"

Spune aceste cuvinte inaintea lui Dumnezeu ! Ele vor insemna: "Nu ,Doamne ,este imposibil pentru Tine sa ma mantuiesti si sa ma sfintesti;exita sanse pe care eu nu le-am avut ;exita atata imperfectiune in trupul si in mintea mea;nu, Doamne nu este posibil".

Aceste cuvinte pot parea minunat de umile in fata oamenilor ,dar inaintea lui Dumnezeu ele denota
o atitudine de sfidare .

De asemenea,lucrurile care denota umilinta inaintea lui Dumnezeu pot parea exat invers inaintea oamenilor.A spune:"Multumesc ,Doamne ,stiu ca sunt mantuit si sfintit " este in fata lui Dumnezeu expresia suprema a umilintei ;inseamna ca te-ai predat cu totul lui Dumnezeu si stii ca El este credincios.

Nu-ti framanta niciodata mintea gandindu-te daca ceea ce spui suna sau nu smerenie inaintea oamenilor ,ci fii intotdeauna smerit inaintea lui Dumnezeu si lasa-L pe El sa fie totul in toate.

O singura relatie conteaza cu adevarat ,si anume relatia personala pe care o ai cu Rascumparatorul si Domnul tau personal.Lasa sa dispara orice altceva ,dar mentine aceasta relatie cu orice pret si atunci Dumnezeu Isi va implini planul Sau prin viata ta.

Viata unei persoane poate avea o valoare nepretuita pentru planul lui Dumnezeu si poate ca viata ta este chiar o astfel de viata.~ Osawald Chambers ~

Niciun comentariu: