~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 28 august 2014

SALVATOR PENTRU TOTI


















"Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea ,ca a dat pe singurul Lui  Fiu ,pentruca oricine crede in El sa nu piara ,ci sa aiba viata vesnica."(Ioan 3:16)

Uneori ,credem ca crestinismul este numai pentru oameni ca noi.Am crescut intr-o comunitate destul de mica ,unde cei mai multi dintre credinciosi au aceeasi conditie sociala ca noi ,aceeasi origine etica si afiliere confesionala.

Dar apoi incepem sa ne marim orizontul .Mergem la scoala sau incepem sa intalnim crestini adevarati si in afara cercului nostru stramt.

Scriind despre aceste lucruri in revista "Eternity",Rebecca Manley Pippert a spus:Ce tonic a fost pentru indoielile elevilor mei sa-L vada pe Domnul Cristos manifestandu-Se in culturi cu totul diferite de a noastra !

Sa-i urmaresti pe crestini din Thailanda care dramatizeaza parobla fiului risipitor pentru oamenii fara carte din tara lor .S-o asculti pe femeia indiana imbracata in hainele ei lungi ,care vine dintr-o familie hindusa si care spune cat de mult a costat-o pe ea ca sa-L urmeze pe Domnul Isus.
Ori sa-i asculti pe evreii mesianici din Israiel  care canta in  ebraica cantari de dragoste pentru Mesia

"Pippert concluzioneaza: Cu totii ,din culturi si natiuni diferite si atat de variate ,ne-am plecat genunchii
In Numele Domnului Isus ,singurul nume din cer si de pe pamant care ne poate salva ."

Domnul Cristos nu este calea spre cer numai pentru romani.El este calea salvarii pentru filipinezi ,japonezi ,bulgari,sudanezi ,pentru locuitorii din Chile si Insulele Aleutine-pentru toti.Sa-Lvedem ca pe Unul care cauta sa-i salveze pe cei pierduti din toate triburile si natiunile lumii .Da,Domnul Isus este Salvatorul tuturor.~D.C.E.~

Niciun comentariu: