~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 2 august 2014

"EU SUNT CU VOI IN TOATE ZILELE."




















" Si iata ,Eu sunt cu voi in toate zilele,pana la sfarsitul veacului."(Matei 28 : 20)

Domnul Isus nu i-a lasat pe ucenici in grija altor oameni ,ci i-a tinut in grija Lui si apoi a spus ca este cu ei in toate zilele ,pana la sfarsit .Nu stiu cata putere se va fi revarsat in sufletele lor prin aeste cuvinte ,dar este de inteles ca, pentru toti ucenicii din toate timpurile ,acesta a fost un cuvant ales, de seama.

Da avem nevoie de un Conducator ,de un Insotitor pe cale; El nu ne va lasa singuri,ci va fi totdeauna cu noi!
El ne vorbeste cand suntem bonlavi .Sunt plante care nu -si dau mirosul decat atunci cand le sfarami.Tot asa ,sunt credinciosi care in imprejurari grele se arata cat de credinciosi sunt ;zdrobiti prin suferinta ,ei dau parfumul credintei pe care o au.

Ma gandesc si eu, ca om: cand se face intuneric mare in jurul nostru ,cand vor incepe greutatile bolii sa ne napadeasca ,sa ne distruga ,Domnul Isus poate sa vina sa ne ridice sufletul,sa ne ridice chiar pe maini ,ca nu cumva sa ne impedicam piciorul de vreo piatra.

Aceasta imi este nadejdia ,ca Domnul nostru va fi cu noi in toate zilele ,pana la sfarsitul veacului.Va fi desigur si atunci cand primejdia va fi mai mare si cand frica mortii ne va coplesi .

Frica mortii nu ne stapaneste ,totusi este natural ca unul sau altul dintre noi sa fie ingrozit de moarte.Gemem in trupul acesta din pricina strcaciunii cae-l amenita , dar nu gemem pentru sufletul nostru care va merge in locasurile vesnice.~Teodor Popescu~

Niciun comentariu: