~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 22 iulie 2014

"NU VA INGRIJORAT DE NIMIC"




















Nu va ingrijorati de nimic ;ci in orice lucru,aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu ,prin rugaciuni si cereri ,cu multumiri."(Filipeni 4:6)

Conducand un camion pe drum forestier african ,Nenuco a intanlit o femeie batrana care ducea in spate un cos cu lemne pentru foc. Dorind sa o ajute,a oprit si a invitat-o sa urce ,ceea ce ea a si facut,multumindu-i.

.Mergand mai departe ,Nenuco s-a uitat in oglinda si a observat ca femeia statea retinuta in partea din spate a masinii ,tinand inca in spate cosul cu lemne ,de aceea a oprit si i-a spus ca poate lasa cosul din spate .

"Iti multumesc",a fost replica ei,"dar nu doresc sa te deranjez prea mult.Ai fost foarte amabil ca m-ai ajutat
asa ca am vrut sa imi fac partea mea ducand incarcatura,ca sa nu fie prea mult pentru tine."

Poate ne amuzam de simplitatea si de intelegerea gresita a acestei femei.Dar nu procedam oare si noi exact la fel? Avem o povara care este prea grea pentru noi,mergem la Domnul Isus,El ne ajuta,dar noi nu vrem sa lasam povara cu totul ,

Poate o lasam pentru putin timp ,dar apoi revenim pentru a o lua din nou .Ce este aceasta ?Ignoranta ,sau necredinta ? Domnul doreste sa Ii dam toate grijile si greutatile noastre,nu doar putin din ele.Nimic nu este prea greu pentru El .El ingrijeste de noi si doreste sa ne poarte poverile .

A facut acest lucru odinioara la cruce,cand ne-a iertat pacatele In aceasta lucrare noi nu avem niciun merit si nici nu am putut ajuta in vreun fel,El fiind singurul care a putut sa ia pacatele care apasau din greu asupra noastra.

Insa El nu a vrut sa ne ajute doar in acel moment ,ci in fiecare zi este la dispozitia noastra,pentru a ne veni in ajutor in mersul prin lumea aceasta. El doreste sa-I aducem toate greutatile noastre si astfel sa ne elibereze de ele .Lui Ii pasa de noi. ~A.Blok~

Niciun comentariu: