~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 8 martie 2014

PENTRU CE TRAIESTI

"Pentru ca nici Fiul omului n-a venit sa I se slujeasca,ci El sa slujeasca si sa-Si dea viata ca rascumpararepentru multi"~Matei 20:8~

Slujirea nu este doar un lucru ce trebuie bifat in agenda .Ea reprezinta inima trairii crestine! Isus a spus :"Pentru ca nici Fiul omului n-a venit sa I se slujeasca ,ci El sa slujeasca si sa-Si dea viata ca rascumparare pentru multi." El a rezumat viata in doua cuvinte ;slujire si daruire .

Imaginea fara expresie duce la depresie .Studiile fara slujire duc la stagnare Vechea comparatie intre Marea Galelieii si Marea Moarta este inca adevarata.Marea Galelieii este plina de viata ,deoarce este alimentata cu apa si ea o da mai departe,Insa in Marea Moarta nu traieste nimic ,deoarece apele stagneaza.

Ultimul lucru de care avem unii nevoie este inca un studiu biblic .Deja cunoastem mult mai mult decat punem in practica. Avem nevoie de experienta in slujire ,pentru a ne intari muschii "spirituali" .Slujirea este totala opusa firii noastre .In loc sa spunem : "Caut o biserica ,in care nevoile sa-mi fie implinite si in care sa fiu binecuvantat ",ar trebui sa ne rugam :

Doamne arata-mi locul in care doresti sa te slujesc si sa fiu o binecuvantare.In loc sa astepti ca altii sa te slujeasca ,pe masura ce te maturizezi in Cristos ,focalizarea vietii tale se schimba pe slujirea semenilor .Un ucenic matur al lui Isus nu se mai intreaba : "Cine imi va implini nevoile?"ci"Ale cui nevoi le voi mai implini azi? " Adreseaza-ti si tu aceasta intrebare!~Meditatii zilnice~


Niciun comentariu: