~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 16 martie 2014

INDRAZNESTE SA TE AVANTI

"Incredinteaza-ti soarta in mana Domnului,Increde-te in El ,si El va lucra".(Psalmul 37:5)
Concediata de la locul de munca unde lucrase 20 de ani si aproape oarba printr-o operatie gresita si o hemoaragie retiniana ,cine ar fi putut-o invinovati pe Glennis daca ar fi cazut in depresie si ar fi renuntat sa mai lupte .
Te-ai astepta sa o vezi plina de amaraciune si suparare In schimb ,ea a fost recunascatoare pentru oportunitatea de a se inalta mai sus,mai departe.

-Nu ma consider o persoana cu dizabilitati ,ci una cu abilitati ,deorece faptul ca sunt aproape oarba m-a facut un fotograf mai bun ,spunea ea.Ea nu mai poate vedea detaliile fine ,insa in loc sa se simta frustrata ,ea este recunascatoare ca are libertatea de a nu mai fi obsedat de amanunte.

-Inainte de a-mi pierde o buna parte din vedere ,cand faceam un portret fotografic ma concentram asupra fiecarei suvita de par si a fiecarui unghi al trupului persoanei.Lucrarea mea arata rigid fiindca ma concetram asupra compozitiei .Dar acum abordarea mea in mare masura dupa simt .O simt.O vad si o fotografiez .

Lucrarea mea este mai instinctiva si interactionez mai mult cu oamenii si imprejurimile .Glennis spune ca fotografiile ei sunt acum difuze ,dar mai artistice ,mai captivante.

-Cand una dintre fete a vazut fotografiile pe care i le-am facut ,a inceput sa planga ,spundu-mi ca am reusit sa-i surprind atat de bine persoana,povesteste ea.Niciodata nu am emotionat pe cineva inainte.

De cand si-a pierdut o buna parte din vedere .Glennis a castigat 10 premii internationale pentru portretele si peisajele ei fotografice .Una dintre fotografiile ei a fost selectionata dintre 16.000 de lucrari pentru o expozitie cu doar 111 lucrari.Iar altele au fost selectonate pentru patru expozitii la Centru de Arta  Fotografica fina in Fort Collinus,Colorado.

Orbirea nu i-ar fi permis niciodata lui Glennis sa lucreze in domeniul resurselor umane,dar multi artisti mari ca Monet si Beethoven au progresat in pofida dizabilitatilor lor ,intrucat le-au folosit drept ocazii de a-si explora arta intr-un mod nou si invorator.

Dupa parerea mea ,Glennis este o mare doamna,care stie sa valorfice atat de frumos ocaziile care i se ofera .ea ma inspira si sper sa inspire si pe tine sa cauti cai pentru a te apropia mai mult de visurile tale.Alege-le cu intelepciune ,iar apoi actioneaza cand inima ta iti spune "start".~Nick Vujicic~





Niciun comentariu: