~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 12 ianuarie 2014

CAND AI UN SCOP NECLINTIT



"Celui cu inima tare,Tu-i chezasluiest pacea;da pacea caci se increde in Tine.~Isaia 26:3~

Cunoasterea scopului iti da sens vietii .De aceea ,pentru a-l descoperi,oamenii incearca metode indoielnice precum astrologia si fizica .Cand viata are un scop neclintit poti suporta aproape orce .

Fara el totul este insuportabil Isaia se plangea:Degeaba am muncit in zadar si fara folos ,Mi-am istovit puterea.(Isaia 49:4) Iov se lamenta :"Le dispretuiesc !...nu voi trai in veci...Lasa-ma caci doar o suflare mi-i viata "Iov 7:16)

Dr Bernie Siegel a descoperit ca poate prezice care dintre pacientii sai de cancer va supravietui punundule intrebarea:"Vrei sa traiesti pana la 100 de ani?'Cei care au au un simt profund al scopului si care au raspuns "da" au fost aceia .A avea un scop definit iti simplica viata .

El iti defineste ce trebuie sa faci si ce nu .El devine standardul pe care il folosesti pentru a evalua care activitati sunt esentiale si care nu.Fara scop,nu ai nici o baza clara pe care sa-ti fundamentezi deciziile,
conform carea sa-ti aloci timpul si sa-ti utilizezi resursele.

Ai tendinta de a lua hotarari bazandu-te pe circumstante ,presiuni si starea ta de spirit din acel moment.Cand nu-ti cunosti scopul,tinzi sa faci prea multe,aceasta cauzand stres si conflict .Este imposibil sa faci tot ce vor oameni sa faci; ai timp suficient doar pentru a face voia lui Dumnezeu.

Daca nu reusesti sa le faci pe toate inseamna ca incerci sa faci mai multe decat a intentionat  Dumnezeu sa faci .Un scop neclintit iti face viata mai simpla si programul mai sanatos si te duce la pace launtrica .~Meditatii zilnice~

"Celui cu inima tare ,Tu-i chezasluiesti pacea;da pacea caci se increde in Tine."(Isaia 26:3)


El iti defineste ce trebuie sa faci

Niciun comentariu: