~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 31 decembrie 2011

PRIVIRE INAPOI; APOI INAINTE


"Dar Imi voi aduce amintede legamantul Meu facut cu tine in vremea tineretii tale, si voi face un legamant vesnic."
(Ezechiel 16 


Oricare ar fi pacatul nostru,Domnul ramane credincios in dragostea Sa pentru noi.El priveste in urma.Vezi cum isi aminteste de zilele de alta data,cand n-ea chemat ca sa facem legamant cu El,si cand noi ne-am predat Lui.


Ce zile fericite au fost acelea ! Domnul nu ne mustra pentru nimic si nu ne invinuieste de lipsa de
sinceritate.Nu,El priveste legamantul Sau cu noi ,mai mult decat al nostru cu El. S-ar fi putut ca El sa aiba vreun gand ascuns in legatura cu acest legamant sfant?Nu!Dimpotriva ;ce bunatate ne-a aratat El ,ca sa-si aduca aminte de noi in dragostea Sa!


El priveste inainte.El a hotarat sa nu dea inapoi de la legamantul Lui.Daca noi nu santem credinciosi legamantului ,totusi El ramane credincios .El spune cu tarie:"Voi incheia cu tine un legamant vesnic"si nu Se gandeste sa dea inapoi .Binecuvantat sa fie Numele Lui.


El priveste la pecetea sfanta ,"sangele legamantului celui vesnic "si se gandeste la Cel care S-a pus chezas pentru noi si care a intarit acest legamant ,in Fiul Sau prea iubit;iata de ce El isi va tine fagaduintele Sale sfinte .


"El ramane credincios",caci nu e poate tagadui singur.Doamne, Te rog pune in inima mea aceasta fagaduinta de pretsi fa sa ma hranesc cu ea in fiecare zi.  -C.H.SPURGEON


El ramane  

Niciun comentariu: