~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 19 decembrie 2011

PICIOARELE INTARITE


  " Domnul Dumnezeu este taria mea,El imi face picioarele ca ale cerbilor, si ma face sa merg pe inaltimiele mele." 
 (Habacuc 3:19 )   

Increderea pe care omul lui Dumnezeu o arata aici este tot una cu o fagaduinta ,caci ceea ce a primit credinta este o realitateare care intra in planul lui Dumnezeu .Proorocul a trebuit s treaca prin incercarile aspre al lipsei si ale foametei, dar a trecut biruitor prin ele, pentr ca l-a sprijinit,El Insusia fost taria lui. Priviti! Dumnezeu Cel Atotputernic este taria noastra! Cat de minunat!

Apoi Dumnezeu i-a intarit piciorele.Cerboaicele sar pe deasupra coltuilor de stanca si a gropilor, fara sa-si piarda echilibru. Tot asa si Domnul nostru ne ingaduie sa inaintam pe cararile intortochiate ale vietii acestea, fara sa ne poticnim .

El va intari picioarele noastre in asa fel ca vom trece cu usurinta prin locuri pe unde ,fara Dumnezeu,am fi nimiciti cu siguranta .Intr-una  din zile vom fi chemati chiar pe locurile cele mai inalte.

Chiar acolo ne vom urca, pe muntele lui Dumnezeu, pe locurile inalte unde totul este numai stralucire .Ce picioare sunt picioarele credintei, cu care ,urmarind zorile diminetii, ne vom urca pe muntele cel sfant al Domnului! - C.H.SPURGEON

Niciun comentariu: