~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 11 octombrie 2011

NUMELE PE CARE-L FOLOSIM













"Daca veti cere ceva in Numele Meu,voi face." (Ioan 14:14)
Ce mult cuprinde aceasta fagaduinta! Si orice lucru,oricare ar fi! Fie mic,fie mare,toate nevoile mele sant cuprinse in aceasta fagaduinta .Mergi dar,suflete al meu ,liber si indrasneala la tronul harului si deschide-ti gura larg ,caci ea va fi umpluta .

Ce fagaduint inteleapta !Noi trebuie sa cerem totdeauna in Numele Domnului Isus .Daca acest lucru ne da noua indrasneala ,Lui Ii aducem cinste .Este un ajutor pe care El ni-l da necurmat .

Ce rugaciune instructiva !Eu nu pot sa aduc inaintea lui Dumnezeu nici o cerere pe care Domnul Hristos sa nu poata sa-Si puna mana si aprobarea Lui .n-as indrasni niciodata sa ma slujesc de Numele Mantuitorului meu pentru o cerere egoista sau dupa placerea mea.

Nu pot sa ma folosesc de acest Nume decat pentru rugaciuni pe care le-ar face El Insusi daca ar fi in locul meu .Este un mare avantaj sa fi indreptatit sa ceri in Numele Domnului Isus ,caci aceasta ar fi ca si cum El insusi s-ar ruga.Si dragostea pe caree noi o avem pentru El,ne impedica sa punem Numele Sau acolo unde intelegem ca El nu l-ar pune.

Lucrurile pe care le cer in rugaciunile mele sant ele aprobate de Domnul Isus si poate El sa-Si puna pecete pe ele ?In acest caz ,eu capat ceea ce cer de la Tatal .
-C.H.SPURGEON

4 comentarii:

Ellie spunea...

Oh, ce frumos verset: "Daca ramaneti in Mine, si daca raman in voi cuvintele Mele..."

Este mare lucru sa strangem Cuvantul in inima noastra...ca apoi sa stim cum sa ne purtam si sa fim o binecuvantare.

Domnul Isus sa iti dea o zi binecuvantata, si plina de har!

elena marin-alexe spunea...

Eu folosesc in orice situatie, de bucurie sau tristete, Numele Sau si este ok.

Speranta spunea...

Ce har!..."cereti orce veti vrea, si vi se va da."Sa folosim Numele Sau cu incredere...

Multe binecuvantari iti doresc.

Speranta spunea...

Ellie,Multumesc mult pentru vizita .

O ,saptamana plina de har iti doresc.