~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 6 octombrie 2011

NU TE TEME !


"...Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele,pana la sfarsitul veacului. "(Matei 28:20)

La fereasta sufrageriei sta o batrana vaduva si tricoteaza .Numai vechiul ceas intrerupe tacerea cu bataile sale .Femeia ridica din cand in cand privirea si ochi i se indreapta spre fotoliul care a ramas gol de la moartea sotului ei.


In acelas timp ,un intreprinzator sade singur in birou si priveste incruntat ,pentru ca se afla inpragul falimentului .Priveste facturile neplatite si incepe din nou sa socoteasca .

Nu departe ,un student sade seara dinaintea zilei examenului in camera si rasfoieste inca o data materialul care trebuie invatat .Stie ca maine va sta singur in fata unei foi albe .


Singuratatea ,examenul, tristetea ,teama ,insuccesul sunt numai cativa termeni ,pe care fiecare dintre noi ili cunoastem foarte bine .Domnul Isus nu le-a promis alor Sai ca for vor fi scutiti de greutati ,lacrami sau intristare .


Dar le-a promis prezenta Sa,apropierea Sa in orice situatie .El l-a imbarbatat pe Apostolul Pavel in Corint prin cuvintele :"Nu te teme : ci vorbeste nu tacea ,caci Eu sunt cu tine !" La sfarsitul vietii sale ,Apostolul a putut spune:'Insa Domnul a stat langa mine si m-a intarit "


Daca viata este aspra ,atunci sa nu uitam niciodata ca Domnul Isus ne iubeste .El stie cat de mult avem nevoie de apropierea Sa si nu ne va lasa singuri.




Niciun comentariu: