~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 30 ianuarie 2011

RATE DE BALTA SI SCUFUNDATOARE

"Isi gaseste placerea in Legea Domnuluisi zi si noapte cuge ta la LegeaLui. (Psalmul1:2 )
-
Pentru a-L cunoaste pe Dumnezeu ,trebuie sa ne adancim in cunoasterea Bibliei .
Din paginile ei aflam nu numai fapte despre El ,ci si cum sa-L cunoastem personal .Este deci rational sa petrecem timp citind Cuvantul lui Dumnezeu ,pentru a aduna informatii despre El si a medita la El ,adancimile.
-
Cand am inceput sa pictez piese de decor cu rate ,mi-am dat seama ca sunt doua categorii de rate :ratele de balta si ratele scunfdatoare.Ratele de balta ,ca rata salbatica si rata roscata ,inoata pe langa tarmul baltilor si lacurilor ,hranindu-se
in ape putin adanci .Ele mananca din hrana la care pot ajunge la suprafata .
-
Ratele scufundatoare ,in schimb ,sunt in stare sa se scufunde la adancimi surprinzatoare ,hranindu-se cu plantele de pe fundul lacului .Unele dintre ele pot sa se scufunde chiar pana la 50 de metri adancime pentru a-si cauta hrana .
-
La fel ,sunt doua feluri de crestini in relatiile lor de cunoasterea a lui Dumnezeu prin studiul Scripturii.Unii, la fel ca si ratele de balta ,stau numai la suprafata ,satisfacandu-si foamea numai cu ceea ce gasesc acolo.
-
Altii ,in schimb ,sunt ca si ratele scufundatoare.Urmand exemplu psalmistului ,ei plonjeaza adanc in Cuvant ,prin studiu ,reflectarea si meditatia in fiecare "zi si noapte"
-
Ce spui ? Ti-ai stabilit o metoda de studiu aprofundat al Cuvantului lui Dumnezeu?Sau te multumesti numai cu ceea ce gasesti la suprafata ?Poate,la fel ca ratele care se scufunda ,ar trebui sa mergi putin mai adanc .-D.G.E.

Niciun comentariu: