~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

PRIVIND IN URMA

"Binecuvinteaza ,suflete, pe Domnul ,si nu uita nici una din binefacerile Lui."(Psalmul103:2)
-
Ai condus masina vreodata pe serpentinele versantului unui munte si te-ai oprit in varf pentru a privi inapoi? Imi aduc aminte drumul serpuitor care urca in zig-zag pe unul din varfurile Muntilor Apalasi.
-
Cateodata intram in ceata atat de densa ,ca sofatul era nesigur .Cand am ajuns in varf ,ne-am uitat in jos de unde venisem .Acolo jos erau serpentinele pe care le-am urcat cu asa mare greutate .
-
Totul era clar acum si puteam vedea la mari departari.Chiar si ceata prin care am trecut si care ne-a ingreunat drumul disparuse ,Ce panorama!
-
Uneori,ca buni crestini,trebuie sa ne oprim din drumul vietii si sa privim inapoi .Cu toate ca acest drum a fost spinos si abrut ,vom putea vedea cum Dumnezeu ne-a calauzit prin fidelitatea Sa .Iata cum descrie F.E.Marsh ceea ce poate vedea crestinul atunci cand se uita inapoi.
-
Eliberarea pe care ne-a adus-o Domnul (Deuteronom 5:15)
Felul cum ne-a calauzit (Deuteronom 8:2 )
Binecuvantatile pe care ni le-a daruit (Deuteronom 32:7-12)
Victoriile pe care le-a castigat (Deuteronom ) 11:2-7)
Incurajarile pe care ni le-a dat.(Iosua 23:14)
-
Cand suntem fata in fata cu dificultatile ,uitam adesea de fidelitatea lui Dumnezeu din trecut.Vedem numai rutele ocolitoare si pericolele drumului.Dar priveste inapoi si vei vedea bucuria victoriei ,chemarea urcusului si prezenta Insotitorului pe cale ,care a promis ca nu te va lasa si nu te va uita .
-
Ai curaj .prietene .Acela care te-a adus pana aici te va calauzi si mai departe.
_P.R.V.

Niciun comentariu: