~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 4 august 2010

IN LUCRU DOMNULUI

"Duceti-va si faceti ucenici din toate neamurile ...Si invatati-i sa pazeasca tot ce v-am poruncit .Si iata ca Eu sint cu voi in toate zilele ,pana la sfarsitul veacului .Amin~Matei 28 :19 20~
Un membru din localitatea bunicului sau ,anume Road ,avea obiceiul sa se duca la carciuma sa bea"o halba de bere "si sa mai traga o pipa de tutun .Bunicul suspina adeseori din aceasta pricina ,fara sa stie Charles , care era numai de 6ani ,ii impartasea durerea .
Intr-o zi ,Charles spuse :"Voi omori pe mos Road !"Ssst ,ssst nepotele ,"ii raspunse bunicul ,"nu trebuie sa vorbesti astfel .Tu stii ca aceasta ar fi o crima ;politia te-ar inchide daca ai face o asemenea fapta urata."Nu te speria ,bunicule ,nu vreau sa -i fac nici un rau .
Copilul pleca si dupa catva timp se intoarse ,spunand :"L-am omorat pe mos road ! De-acum incolo nu-l va mai intrista pe bunul meu bunic ."Scumpul meu copil ,"spuse ingrijorat batranul ,"ce-ai facut ?"N-am facut nici un rau bunicule ,"spuse micutul ,"am fost ocupat in lucru Domnului,asta-i totul ."
Mai mult n-a putut iesi din gura micutului Charles .Nu trecuse multa vreme si taina se lamuri ."Mos Road "veni sa vorbeasca cu pastorul si istorisi ,miscat felul cum a fost omorat ."Imi pare rau ca v-am produs atata durere si grija
.
Stiu ca nu am facut bine .ma aflam in carciuma ,imi fumam pipa si tocmai beam halba de bere, cand intra copilul .Isi ridica mana ,ma arata cu degetul si spuse :Ce cauti aici ,Ilie ? Tu membru al comunitatii ,sa stai intre necredinciosi si sa amarasti inima predicatorului
Si pe urma pleca .
La inceput m-am suparat grozav ,insa,pe urma ,am simtit ca cele rostite de copil sunt adevarate si ca eu sunt vinovatul .Astfel ,nu putui termina halba de bere ,ci alergai in cautarea unui loc in singuratate ,si ma aruncai la picioarele Domnului ,marturisindu-I pacatul si cerandu-I iertare.
Cred ca Domnul ,in bunatatea Lui mare, m-a iertat si acum vin la dumneavoastra sa va cer iertare ,asigurandu-va totodata ca n-am sa va mai supar ."
Preluat din cartea .IN SLUJBA LUI DUMNEZEU
Viata ,sufletul si opera lui Ch.H,SPURGEON
DE JEAN STANESCU

Niciun comentariu: