~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 20 august 2010

DUMNEZEU OCROTESTE

"El este Tatal orfanilor ,Aparatorul vaduvelor ,El,Dumnezeu ,care locuieste in locasul Lui cel sfant.(Psalmul 68-5)
Un barbat a marturisit urmatoarele:"cand aveam patru ani ,tatal meu a murit in urma unui accident la serviciu .Sora mea cea mai mare avea sase ani ,iar ea mai mica a venit pe lume la o luna dupa moartea tatalui meu
Mama si tata erau in varsta de treizeci de ani .Despre tata nu-mi amintesc multe .Dar cum s-a descurcat mama?Pentru noi ,copiii,acest lucru n-a fost greu de observat .Cand ne trezeam noaptea si mergeam incamera mamei ,o gaseam de multe ori cu Biblia sau rugandu-se lui Dumnezeu .
Acestea au fost secretul puterii ei .Desi o vedeam trista de multe ori ,nu era descurajata niciodata .Ea s-a alipit de Dumnezeu care a ajutat-o sa treaca prin suferinta .Asa am dus o copilarie fericita .Raspunsul la acel "de ce?"mama noastra nu l -a cunoscut,dar nici noi copiii.
Greutatile noastre au fost incredintate in grija lui Dumnezeu si astfel am invatat sa ne bizuim pe bunatatea Lui ."
Au invatat si cititorii ca Dumnezeu ocroteste pe orfani ,pe vaduve si pe toti care isi pun increderea in El?
Preluata din Samanta buna

Niciun comentariu: