~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 28 august 2010

PROMISIUNILE LUI DUMNEZEU

"...laud Numele Tau ,pentru bunatatea si credinciosia Ta,caci Ti s-a marit faima prin implinirea fagaduintelor Tale ." (Psalmul 138:2)
Evanghelistul C.H.Surgeon spunea intr-o scriere:Am inceput aceste meditatii zilnice cand treceam prin vadul furios al controverselor .De acolo am fost aruncat in ape adanci ,care m-ar fi inghitit ,daca nu ar fi fost Dumnezeu sa ma sustina .
Am indurat necazul care mi-a venit din mai multe parti .
Groaznice dureri fizice au fost urmate de depresia sufleteasca ,si amandoua au
fost insotite de pierderea persoanei care mi-a fost scumpa ca viata .
Apele incercarilor au navalit val dupa val .Nu pomenesc acestea pentru a starni mila ,ci simplu pentru a-l face pe cititor sa-si dea seama ca nu sunt un marinar pe uscat .Am traversat de multe ori acele oceane ale incercarilor .
Cunosc rostogolirea valurilor si viteza vanturilor .Niciodata promisiunile lui
Dumnezeu nu mi-au fost asa de pretioase ca in acele clipe ...
As vrea sa spun tuturor celor ce trec prin incercari :Dumnezeu este bun .Exista o promisiune pregatita pentru nevoia ta zilnica .
Eu cred in toate promisiunile lui Dumnezeu ,insa multe le-am incercat personal ,am vazut ca sunt adevarate ..."
Ne bizuim si noi pe fagadintele lui Dumnezeu?

Niciun comentariu: