~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 1 iulie 2009

PREIA CONTROLUL ASUPRA VIETII TALE

"Sa nu va potriviti chipului veacului acestuia ,ci sa va prefaceti ,prin inoirea mintii voastre ,ca sa puteti deosebi voia lui Dumnezeu :cea buna ,placuta si desavarsita .(Romani 12:2)

Simti ca nu mai detii controlul asupra vietii tale ?ca viata te controleaza in loc sa o controlezi tu pe ea ?Lucru acesta se intampla fiindca te afli pe scaunul din dreapta ,conformandu-te oamenilor evenimentelor si circumstantelor.Acestea stau pe scaunul soferului, nu tu .Nu e de mirare ca nivelul tau de frustare este ridicat ,iar nivelul multumiri este scazut

"Sa nu va potriviti chipului veacului acestuia !Daca simti ca lumea te pune la colt ,ai doua optiuni:
1) Conformeaza -te in continuare sau fii un agent ,Fie ca alegi sa ramai pe locul din dreapta fie ca treci la volan .Biblia spune :"sa nu va potriviti chipului veacului acestuia ."(Romani 12: 2 ) Ci transforma-te intr-o persoana pro-activa ,manata de de credinta ,asa cum doreste Dumnezeu sa fii.

2)Prea controlul asupra vietii tale prin "Inoirea minti" In loc sa te zbati sa schimbi Oamenii si imprejurarile din jurul tau ,schimba-ti modul de gandire ,si ceea ce-ti spun tie insusi .Cuvantul grecesc pentru innoire inseamna "alinierea gandurilor tale la gandurile lui Dumnezeu.

Abandoneaza acele ganduri auto -distrugatoare care iti spun "nu esti ,nu poti,
nu vei fi capabil niciodata ."Dumnezeu spune "Tu esti ,tu poti si cu certitudine
vei fi capabil "datorita puteri Sale care te locuieste ! Ioan scrie "Ceea ce castiga biruinta asupra lumii ,este credinta noastra "(1 Ioan 5:4) Apeleaza la Cuvantul lui Dumnezeu !

Descopera ce spune el despre lucrurile care te intimideaza si te controleaza si deslantuie putere asupra lor .Cuvantul lui Dumnezeu pentru tine astazi este :"nu te teme caci Eu sunt cu tine ;nu te uita cu ingrijorare ,caci Eu sant Dumnezeul tau ;Eu te intaresc ,tot Eu iti vin in ajutor .Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.

Aliniaza gandurile tale la gandurile lui Dumnezeu .Treci pe locul soferului si preia controll asupra vietii tale.

Din Cuvantul lui Dumnezeu pentru astazi
meditatii zilnice

Niciun comentariu: