~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 6 iulie 2009

OCAZII DE A CRESTE IN HAR

"...imbracati-va cu dragoste ,care este legatura desavarsari ."(Coloseni 3:14)

O bunica care isi sarbatorea nunta de aur isi impartasi secretul unei casnici atat de lungi :"In ziua cand m-am casatorit ,m-am hotarat sa fac o lista cu 10 din greselile sotului meu ,pe care sa le trec cu vederea de dragul casniciei noastre .

Nu am reusit sa trec pe lista niciuna .De fiecare data cand sotul meu facea ceva ce nu-mi placea ,imi spuneam :"Ca este una din cele 10 !" A fost o femeie inteleapta ! Intimitatea fizica va poate aduce aproape ,"dar cresterea in har va pastreaza aproape !"Iata o idee care iti poate face casnicia sa reziste mult .

Cand partenerul tau te supara ,in loc sa-i raspunzi prin cuvinte pline de manie ,sau printr-o liniste plina de manie ,opreste-te si adu-ti aminte ca este un prilej de a creste in har "Si nu te ingrijora daca data trecuta nu te-ai descurcat prea bine ;vei mai avea ocazi."poate chiar inainte de a s sfarsi ziua de azi .Si le vei tot avea .

Prilejul de a fi amabil ,prilejuri de a ierta ,prilejuri de a-ti pune partenerul pe primul loc
inrameaza aceste cuvinte si punele pe perete ."...imbracativa cu o inima plina de indurare ,cu bunatate ,cu smerenie ,cu blandete ,cu indelunga rabdare.

Ingaduiti-va uni pe altii unii pe altii,si daca unul are pricina sa se planga de altul ,iertati-va unul pe altul .Cum v-a iertat Hristos asa iertati-va si voi .Dar mai presus de acestea imbracati-va cu dragostea care este legatura desavarsirii.

Pacea Lui Hristos la care ati fost chemati ca sa alcatuit un singur trup ,sa stapaneasca in inimile voastre ,si fiti recunascatori ." (Coloseni 3:12-14 )

Preluat din Cuvantul lui Dumnezeu
meditatii zilnice

Niciun comentariu: