~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 29 iulie 2009

RIDICATI-VA UNII PE ALTII CU O ATITUDINE CORECTA

"...chiar daca un om ar cadea in vreo gresala ,voi care santeti duhovnicesti ,sa-l ridicati cu duhul blndetei.(Galateni 6:1)

Cuvantul pacat vine de la cuvantul "a calca stramb ",ceea ce inseamna sa calci in directia gresita sau sa faci o eroare de judecata sau de conduita .Cand iti pierzi echilibru sau cand aluneci pe un trotuar acoperit de gheata ,tu nu ai vrut sa cazi
,s-a intamplat si ai nevoie de ajutor ca sa te ridici .

Aceasta este genul de pacat de care vorbeste Biblia cand spune:"sa-l ridicati cu duhul blandetei " In greaca ,cuvantul a ridica are doua intelesurii.

1)Repararea unui os rupt .Pavel spune :"Alcatuim un singur trup in Hristos "(Romani 12: 5) .Cand ne gandim la acest lucru ,familia spirituala este chiar mai importanta decat familia fizica fiindca va dura pentru totdeauna .

Prin ridicarea unui frate sau a unei surori care au cazut in pacat ,tu ajuti la vindecarea ranilor si ii ajuti sa redevina un madular vital si functional in trupul lui Hristos .

2) Scoaterea unei tumori .Tumorile maligne amenita viata ,iar tumorile spirituale amenita sufletul .Extragandu-le ,tu ajuti nu doar la mantuirea cuiva ,dar asculti de versetul care spune :Purtati-va sarcinele unii altora ,si veti implini astfel Legea lui Hristos (Galateni 6:2)

Si nu fa gresala de a duce mai departe rusinea lor caci aceasta umilinta este o povara ."Asa dar cat avem prilej sa facem bine la toti ,si mai ales fratilor in credinta "(Galateni 6:10 )

In armata lui Dumnezeu nu trebuie sa ne impuscam ranitii .Intr-adevar ,daca cei raniti nu gasesc mila in randurile celor rascumparati unde sa o gaseasca ?

Preluat din Cuvantul lui Dumnezeu
meditatii zilnice

Cand frati mei au rani ce dor,
Sa-mi fie bratul mai sfios ;
Sa nu apas pe rana lor ,
Caci nu eu vindec ,nu eu vindec ,
Ci Hristos ,Isus Hristos .


Niciun comentariu: