~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 18 februarie 2009

CAND APROAPE-AM FOST DE MAL

Cand pe marea vietii, eu trecut-ai grele incercari
Cand necazul s-a ivit;Domnul,El ma smerit mai mult
In singuratatea grea, plangea inima mea de dor
Dupa harul Domnului sa-mi vina in ajutor.

Cand in largul marii am fost,malul eu l-am dorit mereu
Dar furtuna s-a ivit ;Domnul,El m-a smerit mai mult
Cand aproape am fost de mal ,a mai venit un val din larg
Ce m-a dus in departari prin alte incercari mai mari.

Dar in tot necazul meu ,Domnul,m-a ocrotit mereu;
El m-a scos cu Mana Sa din incercarea grea,chiarEl!
Bratul Sau mantuitor m-a ridicat din valul greu ,
Sufletul El l-a salvat din marea de pacat.

Inspre Domnul am strigat ;din val m-a ridicat chiar El!
Valul marii furios Domnul l-a linistit pe loc ;
Cate zile voi avea ,in toate il voi lauda pe El ;
El m-a scos cu mana Sa din incercarea grea.
Bratul Sau mantuitor m-a ridicat din valul greu .
Sufletul El l-a salvat din marea de pacat.

De Frati Groza

Niciun comentariu: