~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 15 octombrie 2021

"BOGATIILE NEPATRUNSE ALE LUI HRISTOS "


"Dar Dumnezeu, care este bogat in indurarea, pentru dragostea cea mare cu care ne-a iubit,macar ca eram morti in greselile noastre, ne-a adus la viata impreuna cu Hristos(prin har sunteti mantuiti).El ne-a inviat impreuna, si ne-a pus sa sedem impreuna in locurile ceresti, in Hristos Isus..."(Efeseni 2:4-5,6)

                       "Bogatiile nepatrunse ale lui Hristos. "(Efeseni 3:8)

Domnul meu are bogatii care depasesc socotelile aritmeticii, masuratorile  ratiunii, visele imaginatiei si elocventa cuvintelor. Ele sunt "nepatrunse"!

Poti sa le privesti, sa le studiezi si sa le cantaresti, Insa Isus este un Mantuitor mai mare decat crezi tu in gandurile Tale indraznete.

Domnul meu este mai dispus sa te ierte decat esti tu sa pacatuiesti, mai pregatit sa uite decat esti tu sa gresesti.

Stapanul meu este mai dornic sa-ti implineasca nevoile, decat esti tu gata sa recunosti. Nu tolera niciodata gandurile josnice despre Domnul Isus. Cand Ii pui o coroana pe cap, Il incununezi cu argint, iar El merita numai aur.

Stapanul meu are bogatii de fericire pe care le pune la dispozitia ta acum. El te poate paste in pasuni verzi si te poate duce la ape de odihna. Nu exista nici o muzica care sa se compare cu muzica fluerului Sau, atunci cand El este Pastorul si tu oaia si cand te odihnesi la picioarele Sale.

Nu exista o alta dragoste ca a Lui; nici pamantul, nici cerul nu o poate masura. Sa-L cunosti pe Christos si sa fii "gasit in El " Filipeni 3:9) - aceasta este viata, bucurie, "bucate grase si miezoase " (Psalmul 63:5) - ospat de vinuri vechi si limpezi" (Isaia 25 6)!

Stapanul meu nu-si trateaza slujitorii intr-un mod zgarcit. El le da ceea ce un rege da altui rege. El le doua ceruri - un cer aici, slujindu-L pe El, si un cer sus, bucurandu-ne de El pentru totdeauna.

"Bogatiile nepartunse " ale lui Isus vor fi mai bine cunoscute in vesnicie. El iti va da tot ceea ce ai nevoie in drum spre spre ceruri. Locul tau de aparare va fi intarit cu stanci; painea iti va fi asigurata si apa nu-ti va lipsi (Isaia 33:16) 

Acolo vei auzi cantarile celor care au biruit si strigatele celor care se ospeteaza, si Il veti vedea fata in fata pe Cel prea iubit."Bogatiile nepatrunse ale lui Christos!"

Aceasta este melodia muzicienilor  depe pamant si cantecul harpelor din ceruri. Doamne invata-ne tot mai mult despre Isus si noi vom spune si altora veste cea buna! {CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: