~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 2 august 2019

MEDITATIA ASUPRA FAGADUINTELOR


























"In adevar,fagaduintele lui Dumnezeu, oricate ar fi ele, toate in El sunt "da" ; de aceea si "Amin"( 2 Corinteni1:9)
"Caci Eu sunt Domnul, Dumnezeul tau care te iau de mana dreapta si-ti  zic: "Nu te teme de nimic, Eu iti vin in ajutor!
" nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.(Isaia 41:13-10)


Daca vrei sa cunosti valoarea fagaduintelor si sa te bucuri de ele . Sunt fagaduinte care seamana cu struguri din teasc; ajunge sa calci pe ei, ca sa tasneasca mustul.

Meditatia asupra fagaduintelor sfinte este adesea preludiul implinirii lor. In timp ce te gandesti la ele, binecuvantarile pe care le cauti vor veni pe rand la tine.

Multi crestini care au insetat dupa fagaduinte au aflat ca favoarea pe care o asigurau se imprastia in sufletele lor chiar in timp ce se gandeau la povestirea divina. S-au bucurat ca au fost condusi sa tina fagaduintele chiar in inima.

In afara de meditatie, cauta sa le primesti in suflet ca pe cuvintele lui Dumnezeu. Vorbeste sufletului tau si spune-i: "daca as avea de a face cu fagaduinta unui om, as analiza cu atentie abilitatile si carecterul omului care a promis.

La fel trebuie sa procedez si cu fagaduintele lui Dumnezeu; ochii mei nu trebuie sa fie atintiti asupra maretiei promisiunii - care ma poate impedica - ci asupra maretiei  Garantului - care ma va bucura.
Suflete, Dumnezeu, chiar Dumnezeul tau, Dumnezeul care nu poate minti , iti vorbeste!

Cuvintele Lui, la care te gandesti acum, sunt la fel de adevarate ca si faptul ca El exista. El este un Dumnezeu neschimbator. El nu s-a decis de niciun cuvant care a iesit de pe buzele Sale si nu si-a retras nicio vorba de mangaiere.

El nu duce lipsa de nicio putere. Cel care ne vorbeste este Dumnezeul care a facut cerurile si pamantul. El nu poate fi lipsit de intelepciune in acordarea favorurilor, fiindca El stie cand este cel mai bine sa dea si cand este mai bine sa Se retraga.

De aceea, vazand ca aceasta este cuvantul unui Dumnezeu atat de adevarat, de neschimbator, de puternic si de intelept, vreau si trebuie sa cred fagaduinta". Daca meditam la promisiuni si analizam Garantul, vom expermienta dulceata lor si vom obtine implinirea lor.{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: