~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 23 august 2019

"CHEAMA-MA, SI-TI VOI RASPUNDE"





















"Nu voi M-at ales pe Mine; ci Eu v-am ales pe voi;v-am randuit sa mergeti si sa aduceti roada,si roada voastra sa ramana,pentru ca orice veti cere dela Tatal Meu sa va dea (Ioan 15:16)

"Am incredere in Dumnezeu ca se va intampla asa cun mi s-a spus."(Fapte 27:25)

Cu un numar de ani in urma am fost in America cu capitanul unui vapor cu aburi care era un crestin foarte devotat. Dupa ce ne-am indepartat de coasta Terra-nova, mia spus:

'Ultima oara cand am fost cu vaporul aici, adica acum cinci saptamani, s-a intamplat ceva care a revolutionat intreaga mea viata crestina. Eram pe punte de douazeci si patru de ore in cap cand George Mueller din Bristol, Anglia, care era un pasager la bord, a venit la mine si mia spus:

"Capitane, sunt nevoit sa-ti spun ca trebuie sa fiu la Quebec sambata dupa- ameaza".  "imposibil", am zis eu. "Foarte bine" ,  a raspuns Mueller, "daca vaporul tau nu ma poate duce, Dumnezeu va gasi o alta cale, pentru ca eu n-am pierdut nici un angajament in cinzeci si sapte de ani.

Hai sa coboram in camera hartilor ca sa ne rugam" M-am uitat la acest om al lui Dumnezeu si m-am gandit in sinea mea: "Din ce azil de nebuni a scapat?"  Nu  intanlisem niciodata un om ca acesta .

"Domnule Mueller", am spus, "realizati cat de densa este ceata?" "Nu", a replicat el. "Ochii mei nu se uita la ceata densa, ci la Dumnezeul cel viu, care controleaza toate imprejurarile din viata mea".

Atunci el a ingenuncheat si a rostit una din cele mai simple rugaciuni pe care le am auzit vreodata. Dupa ce a terminat, am inceput sa ma rog, dar ei mi-a pus mana pe umar si mi-a spus sa nu ma rog.

"Mai intai ca tu nu crezi ca Dumnezeu va raspunde, si al doilea, EU CRED CA A RASPUNS. Ca urmare, nu mai este nevoie sa te rogi pentru asta".

In timp ca ma uitam la el , a spus: "Capitane, Il cunosc pe Domnul meu de cincizeci si sapte de ani si n-a existat nici o singura zi in care sa nu reusesc sa obtin o audienta la Imparatul. Ridica-te, capitane , si deschide usa si vei vedea ca ceata a disparut".

M-am ridicat, si intr-adevar ceata disparuse. Si sambata dupa-amiaza George Muiller era in Quebec la adunarea lui"  selectat{IZVOARE IN DESERT)

Niciun comentariu: