~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 26 august 2019

CAND ESTI INGRIJORAT

























"Nu va ingrijorati de nimic; in orice lucru, aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu, prin rugaciune si cereri cu multumiri. Si pacea lui Dumnezeu , care intrece orice pricepere ,va va pazi inimile si gandurile in  Hristos Isus ." (Filipeni 4:6-7)

Esti astazi ingrijorat de ceva? Atunci seteaza-ti  mintea cu urmatoarele promisiuni. Sau mai bine poarta-le cu tine si citeste regulat:

1) "Intariti-va si inbarbatati-va . Nu va temeti si nu va inspaimantati ... cu noi este Domnul,  Dumnezeul nostru, care ne va ajuta,"2 Cronici 32 :7-8).

2)"Dar pe tine te voi izbavi in ziua aceea, zice Domnul, si nu vei fi dat in mainele oamenilor de care te temi"(Ieremia 39 :17).

3)"Nu te teme de nimic, caci Eu te izbavesc, te chem pe nume: esti al Meu "Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca." (Isaia 43:1-2)

4) "Asa vorbeste Domnul: nu va temeti si nu va spaimantati ...caci nu voi veti lupta, ci Dumnezeu".
(2 Cronici20:15)

5) "In lume veti avea necazuri; dar indrazniti [aveti curaj, fiti plini de incredere, fiti siguri] Eu am biruit lumea" [am golit-o de puterea de a va face rau si am cucerit-a in locul vostru] (Ioan 16 :33)

6) "Eu ma culc si adorm in pace, caci numai Tu, Doamne, imi dai liniste deplina in locuinta mea."(Psalmul 4:8)

7)"Cand striga cei fara prihana, Domnul aude, si-i scapa din toate necazurile lor." (Psalmul 34:17)

8)" Vei fi plin de incredere, si nadejdea nu-ti va fi zadarnica.Te vei uita in jurul tau, si vei vedea ca te poti odihni linistit."(Iov 11:18)

9) "ei se vor razboi cu tine, dar nu te vor birui; caci Eu voi fi cu tine, ca sa te scap si sa te izbavesc, zice Domnul"(Ieremia 15:20).

10) "Caci sunt bine incredintat ca nici moartea, nici viata, nici ingerii, nici stapanirile, nici puterile, nici lucrurile de acum, nici cele viitoare , nici inaltimea, nici adancimea, nici o alta faptura nu vor fi in stare sa ne desparta de dragostea lui Dumnezeu, care este in Isus Hristos, Domnul nostru." (Romani 8:38-39)

11) "Cei ce cunosc Numele Tau, se incred in Tine, caci Tu nu parasesti pe cei ce Te cauta Doamne!" (Psalmul 9:10)

12) "Domnul este Pazitorul tau, Domnul este umbra ta pe mana ta cea dreapta...Domnul te va pazi de orice rau, iti va pazi sufletul, Domnul te va pazi la plecare si la venire. "(Psalmul 121 :5-8){autor Bob GASS}

Niciun comentariu: