~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 25 august 2017

VORBESTE CU HRISTOS CEL NEVAZUT





















"Si insusi Domnul nostru Isus Hristos ,si Dumnezeu , Tatal nostru, care ne-a iubit si ne-a dat, prin harul Sau o mangaiere vesnica si o buna nadejde, sa va mangaie inimile ,si sa va intareasca in orice lucru si cuvant bun! "(2 Tesaloniceni 2:16-17)

Desi o ora de devotiune zilnica este vitala pentru a ne umple mintea cu Hristos,ea nu este suficienta. In tot cursul zilei, in pauze, printre lucrurile pe care suntem obligati sa le facem,exista momente cand mintea noastra intreaba:

"Acum ce urmeaza?" In aceste clipe de pauza, roaga-Lpe El: "Doamne,deruleaz-Ti gandurile in mintea mea.Ce gandesti Tu ca trebuie sa fac eu acum?'

Cand il intrebam pe Domnul Hristos:"Ce urmeaza acum", ne acordam mintea pe lungimea Lui unda si Ii dam sansa sa ne toarne ideile Sale prin intermediul imaginatei noastre desteptate.

Daca persistam ,aceasta devine un obicei. Cere un anumit efort, dar valoreaza de un milion de ori mai mult decat efortul depus. Lucru acesta este posibil pentru oricine , in orice loc.

Chiar atunci cand suntem inconjuratide multimi de oameni putem continua sa vorbim in liniste cu prietenul nostru nevazut. Nu este nevoie nici sa inchidem ochii, nici sa ne schimbam pozitiea sau sa ne miscam buzele. Sa gandesti continuu la Domnul Hristos este usor de inteles. Nu este usor de facut.

Exista totusi o cale de a face acest lucru sa fie necesara stoparea celorlalte preocupari. Este dobandirea unui nou mod de a gandi. Gandirea este un proces de a vorbi cu tine insuti. In loc sa vorbesti cu tine insuti,vorbeste cu Hristos cel nevazut. {Frank Laubach.}

Sunt convins ca a trai in spiritul rugaciunii in fiecare ora este ceea ce aduce binecuvantare de sus.{A.Bondar.}

Eu traiesc in duhul rugaciunii.Ma rog in timp ce merg,cand ma culc si cad ma scol.Raspunsurile vin tot timpul. De mii,de zeci de mii de ori rugaciunile mele au fos ascultate.Cand sunt convins ca un lucru este bun nu ma opresc din rugaciune pentru lucru acela pana cand nu primesc raspuns.{George Mueller}{din TRIUMFATORI PE GENUNCHI}

Niciun comentariu: