~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 28 august 2017

INCURAZEAZA PE CINEVA ASTAZI!






















Cartea aceasta a legii sa nu se departeze de gura ta; cugeta asupra ei zi si noapte,cautand sa faci tot ce este scris in ea; caci atunci vei izbandi in toate lucrarile tale, si atunci vei lucra cu intelepciune.

Nu ti-am dat Eu oare porunca aceasta:"Intareste-te si inbarbateaza-te ? Nu te inspaimanta si nu te ingrozi ,caci Domnul, Dumnezeul  tau, este cu tine in tot ce vei face. "(Iosua1:8-9)

Nu exista un exercitiu mai bun pentru a-ti intari inima decat sa-ti faci timp pentru a ridica pe cinva cazut. Gandeste-te putin: cei mai buni prieteni ai tai sunt aceia care te incurajeaza.Cine vrea sa-si petreaca timpul cu cineva care mereu il doboara?

Dr Maxwell Maltz a luat un interviu,fiului ,unui om de afaceri de succes.Baiatul refuzase sa preia afacerea familei dupa moartea tatalui sau, chiar daca acest lucru l-ar fi facut mai bogat.El a explicat.

"Nu intelegeti relatia pe care am avut-o cu tatal meu.Era un om activ care alegea calea cea mai grea. Obiectivul lui era sa ma invete increderea in mine si a crezut ca cel mai bun mod de a ma invata este sa nu ma incurajeze si sa nu ma laude niciodata.

In fiecare zi ne jucam un joc in curte .Ideea era ca eu sa prind mingea de zece ori la rand.O prindeam de opt sau noua ori, dar la a zece aruncare mereu se straduia din rasputeri sa ma faca sa ratez.O ,arunca pe jos sau peste cap,asa ca nu aveam cum sa o prind".


"Apoi s-a oprit, cu ochii plini de lacrami si a spus:"de asta trebuie sa plec. Trebuie sa prind a zecea minge"! Acest tanar a crescut crezand ca nu se poate ridica la standardul dorit,ca nu poate sa-i faca pe placul tatalui sau.

Iti suna cunoscut? Wiliam James a spus: " Cel mai adanc principiu al fiintei umane este nevoia de a fi apreciat." Majoritate dintre noi avem pareri extraoridinare despre oameni, dar nu le-o spunem niciodata.

Lauda devine valoroasa doar daca o impartasesti. Asa ca astazi apate-te din drumul tau si incurajeaza pe cineva.{Bob GASS}




Niciun comentariu: