~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 11 noiembrie 2016

"DUMNEZEU NE-A MANGAIAT"




















"Si insusi Domnul nostru Isus Hristos, si Dumnezeu, Tatal nostru, care ne-a iubit si ne-a dat, prin harul Sau o mangaiere vesnica si o buna nadejde, sa va mangaie inimile, si sa va intareasca in orice lucru si cuvant bun!" (2 Tesaloniceni 2:16-17)

Chiar si cei mai mari sfinti au nevoie de mangaiere. Apostolul Pavel a simtit aceasta nevoie. Cu cat cineva cauta sa traiasca viata mai curata, cu atat intamina mai multa aversiune.Cu cat lucreaza mai mult, cu atat are mai multe lupte din afara si temeri dinauntru.

Necazurile, intristarile ,uneori vin val dupa val, nu s-a terminat unul, ca a si venit al doilea. Necazuri pricinuite de comportarea copiilor, de comportarea unor frati, de rautatea oamenilor, .Toate acestea ne afecteaza. Cand cineva e mai aproape de Domnul e mult mai sensibil . Aceasta accentuiaza nevoia de mangaiere.

Dumnezeu este Cel ce mangaie. El este Tatal tuturor mangaierilor. El are uleiul sfant ce alina ranile. De aceea apostolul Pavel Il numeste "Dumnezeul orcarei mangaieri".Oamenii imi produc intristari, Dumnezeu imi da mangaieri. Numai de la El pot astepta mangaieri in toate intristarile si incercarile mele.

Si de atatea ori in clipe de grea intristare, El mi-a dat dulci mangaieri. Dupa ce am gustat ceva amar, iti poti da seama ce dulce e mierea.

Caile lui Dumnezeu de a mangaia sunt mari si nepatrunse. Pe apostolul Pavel l-a mangaiat ."Dar Dumnezeu care mangaie pe cei smerit, ne-a mangaiat prin venirea lui Tit.(2Corinteni 7:6) Pe Tit l-a mangaiat prin fratii din Cornit. Pe Ilie prin venirea ingerului. Pe evreii in panica la Marea Rosie, i-a
mangaiat prin Moise cu cuvintele: " caci pe egiptenii acestia pe care-i vedeti azi, nu-i veti mai vedea niciodata ". Pe surorile Marta si Maria din Betania Domnul le-a mangaiat prin invierea lui Lazar.

Ce minunate sunt caile Domnului de a mangaia pe cei smeriti copii ai Sai. Si azi este atata nevoie de mangaiere. Sunt atati ochi care plang in ascuns. Sa caut sa fiu la indemana Domnului si in aceasta privinta ca si Tit, sa pot duce sfinte mangaieri multuror copii prea iubiti ai Domnului.

"Binecuvantat sa fie Dumnezeu,Tatal Domnului nostru Isus Hristos Parintele indurarilor si Dumnezeu orcarei mangaieri, care ne mangaie in toate necazurile noastre, pentruca, prin mangaierea cu care noi insine suntem mangaieati de Dumnezeu , sa putem mangaia pe cei ce se afla in necaz.!"
{ Petru Popovici}


Niciun comentariu: