~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 17 iunie 2016

DE CUGETAT





















"Si insusi Domnul noatru Isus Hristos si Dumnezeu, Tatal nostru , care ne-a iubit si ne-a dat, prin harul Sau , o mangaiere vesnica si o buna nadejde, sa va mangaie inimile, si sa va intareasca in orice lucru si cuvant bun!'( 2 Tesaloniceni 2:16-17)

Eu sunt Cel care detin cerul si pamantul. Doresc ca tu sa ceri de la Mine totul si sa fii deplin dependent de Mine. Bogatiea Mea este nemarginita (Filipeni 4:19 . Pune promisiunea Mea la proba, ca sa nu se spuna despre tine ca in acest lucru nu te increzi in Mine.

Treci printr-o noapte de necazuri? "...de la Mine s-a intamplat lucru acesta ...(1 Imparati12:24) Eu, Isus, stiu ce inseamna aceasta.Eu sunt "Om al durerii si obisnuit cu suferinta (Isaia 53:3).Ti-am luat orice sprijin omenesc, pentru ca tu sa te indrepti spre Mine si sa primesti mangaiere vesnica (2Tesaloniceni 2:16-17)

Te-au dezamagit anumiti prieteni? Poate unul , caruiai-ai deschis inima? De la Mine s-a intamplat
lucru acesta.Am permis aceasta dezamagire , pentru ca tu sa inveti ca Eu, Isus,sunt cel mai bun Prieten al tau Eu doresc sa fiu confidentul tau.

A spus cineva ceva neadevarat despre tine? Lasa asa si alipeste-te mai strins de Mine,sub aripile Mele departe de lupta de vorbe. Daca ti se face nedreptate, Eu vreau "sa straluceasca dreptatea ta ca lumina, si dreptul tau ca soarele la ameaza."(Psalmul 37:6)


S-au rasturnat planurile tale? Esti abatut si dezamagit? De la mine s-a intamplat lucrul acesta.Ti-ai facut planuri si apoi M-ai rugat sa le binecuvintez? Eu sunt Acela care fac planuri pentru tine."Lucru este mai presus de puterile tale si nu-l vei putea face singur" Exod 18:18) .Tu esti doar o unealta ,nu cel ce actioneaza.

Ti-ai dorit mult sa faci o lucrare pentru Mine? Si acum trebuie sa stai pe un pat de suferinta? De la Mine s-a intamplat lucru acesta. Mi-a fost imposibil , ca sa-ti trag atentia spre Mine in timp ce te preocupai sarguincios de activitatea ta.

Doresc sa te mai invat cateva lectii adanci.Numai cine a invatat sa astepte rabdator poate sa Imi slujeasca. Colaboratorii Mei cei mai mari nu sunt aceia care pot participa la slujba activa,ci cei care au invatat sa foloseasca arma rugaciunii.

Esti chemat deodata sa indeplinesti o sarcina grea plina de responsabilitate? Paseste curajos inainte, conteaza pe Mine.Eu te-am pus in aceasta pozitie plina de responsabilitate, ca sa afli ca "Domnul Dumnezeul tau te va binecuvanta in tot ce vei face "(Deuteronom 15:18). {Samanta buna}



Niciun comentariu: