~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 23 februarie 2016

ASCULTAREA ADUCE BINECUVANTARE !




















Ferice de omul care ma asculta, care vegheaza zilnic la portile mele si pazeste pragul usii mele. 
(Proverbe 8:34)
"Ferice de cei ce asculta Cuvantul lui Dumnezeu si-l pazesc.! (Luca 11:28)

O companie de vapoare cu aburi avea nevoie de un operator rodio si a anuntat pe cei interesanti sa se prezinte la biroul companiei la o anumita ora de interviu.

Cativa barbati si-au depus cererile la timpul hotarat si,  in timp ce asteptau in antecamera birourului,
au umplut incaperea de zumzetul conversatiilor  lor pana intr-atat incat nici unul dintre ei nu a luat in seama semnalele Morse care veneau de la un difuzor din incapere.

Totusi unul dintre ei,  care tocmai intrase si se asezase undeva deoparte, a sarit dintr-odata si a intrat in birou. Dupa cateva minute a iesit cu un zambet larg pe buze. Primise slujba.

" Hei striga unul dintre cei care asteptau de catava vreme, cum ai intrat inaintea noastra? Noi am fost primii aici"

"Unul dintre voi ar fi primit slujba, a replicat el, daca ati fi ascultat mesajul de la difuzor."
"Care mesaj? au intrebat ei in cor.
"Ce, nu l-at auzit? a raspuns el.A fost transmis in Morse:

{ Omul de care am nevoie trebuie sa fie tot timpul in alerta. Primul care aude mesajul acesta si vine direct in biroul meu personal va fi angajat pe unul din vapoarele mele ca operator radio.}

Cand am citit articolul de mai sus ne-am gandit la multi crestini care sunt in asteptarea venirii Domnului Isus, dar se afla cufandati atat de mult in vorbarii fara rost si in goana nebuna dupa castiguri materiale incat nu pot auzi soapta Duhului.

Biserica primara avea urechile acordate foarte bine la Vocea celui Nemarginit. Ea le spunea unde sa mearga si cand sa mearga, iar cand aceasta Voce era urmata, rasplata era intotdeauna in sufletele care auzeau mesajul potrivit la momentul potrivit.

Rare sunt momentele de totala liniste in sufletele noastre. Dumnezeu ne sopteste aproape fara incetare. de fiecare data cand zgomotele lumii se sting in suflet,  auzim aceste soapte ale lui Dumnezeu.

El ne sopteste mereu, doar ca noi nu auzim intotdeauna din pricina zgomotului, a grabei si a altor lucruri care ne distrag atentia in trecerea noastra grabita prin viata. {F.W.Faber.}


2 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

Adevărat...

Speranta spunea...

Multumesc pentru vizita ta,caci m-ai bucurat foarte mult. Iti doresc o zi binecuvantata de Dumnezeu!