~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 10 aprilie 2015

PARTASI AI SUFERINTELOR LUI






















"El n-a facut pacat ,si in gura Lui nu s-a gasit viclesug.Cand era batjocorit ;si cand era chinuit ,nu ameninta ,ci se supunea dreptului Judecator." (1Petru 2: 22-23)

Daca urmeaza sa fii folosit de Dumnezeu ,El te va trece printr-o multime de experiente care nu sunt menite pentru tine personal,ci pentru a te face folositor in mainile Sale si pentru a te ajuta sa intelegi
ce se petrece in alte suflete,astfel ca niciodata sa nu fii suprins de ceea ce-ti iese in cale .

"O, nu pot sa ies la capat cu persoana aceea ."De ce nu ? Dumnezeu ti-a dat din plin ocazii sa te imbibi de prezenta Lui,dar tu te-ai dat in laturi ,pentru ca ai crezut ca este un lucru stupid sa-ti petreci timpul in felul acesta.

Suferintile lui Cristos nu au fost suferintele oamenilor obisnuiti El a suferit "potrivit voii lui Dumnezeu " ,perspectiva Lui asupra suferintei fiind diferita de a noastra,

Numai prin relatia cu Isus Cristos putem intelege ce urmareste Dumnezeu prin tratamentele pe care ni-le aplica.Tine de natura crestinismului sa stii care este scopul lui Dumnezeu.

In istoria Bisericii crestine a existat tendinta dea evita identificarea cu suferintele lui Isus Cristos.Oamenii au cautat sa implineasca poruncile lui Dumnezeu mergand pe o "scurtatura " facuta de ei.Calea lui Dumnezeu este intotdeauna calea suferintiei,acea,"carare lunga,lunga".

Suntem noi partasi ai suferintelor lui Cristos? Suntem gata sa-L lasam pe Dumnezeu sa franga ambitile noastre?Suntem gata sa-L lasam pe Dumnezeu sa distruga hotararile noastre personale trasformandu-le in mod supra natural?

Nu inseamna ca vom sti exact de ce Dumnezeu ne trece pe o anumita cale,pentru ca daca am sti ,am deveni niste ingamfati spirituali .

Niciodata nu intelegem prin ce ne trece Dumnezeu in acel moment ; trecem prin acele lucruri intelegandu-le mai mult sau mai putin.Apoi ajungem la un moment dat sa ne dam seama si spunem : "O,Dumnezeu mi-a dat putere ,iar eu nici n-am stiut!"~Oswald Chambers~



Niciun comentariu: