~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 12 septembrie 2014

CAUTI SPERANTA?






















Nadajduieste in Domnul,caci iarasi Il voi lauda:El este salvarea si Dumnezeul meu.(Psalmul 42:5)

O misionara din India zacea pe pat cuprinsa de febra malariei.Pe masura ce boala inainta reducandu-i treptat fortile ,un sentiment de depresie a facut-o sa cada in disperare ,Se simtea atat de coplesita ,incat a cerut Domnului s-o ia la El .

Dar lntr-o zi ,in timp ce era invaluita de aceasta carapace a descurajarii,sunetele unei melodii din alta parte a casei au facut-o atenta .Un grup de tineri indieni aveau un serviciu de inchinare .I-a auzit cantand in dialectul lor:"M-am  hotarat sa-L urmez pe Isus ,si inapoi eu nu voi da".

Cantarea i-a zguduit inima si a inceput sa se roage .Imediat rugaciunea  ei s-a trasformat in lauda si multumire ,si Dumnezeu a facut ca descurajarea a ei sa dispara.Nu mult dupa aceea a disparut si boala ,insanatosindu-se din nou .Multi ani dupa aceea a continuat sa serveasca cu multa eficienta in lucrarea misionara mondiala.

Te poti gasi intr-o experienta ca aceasta?Ai cunoscut si tu o descurajare in urma careia ai fost gata sa renunti ,sa te dai invins? Ai simtit o o asemenea povara a depresiei ,incat ai intrebat si tu la fel ca David:"Pentru ce te mahnesti ,suflete,si gemi inauntrul meu?"(Psalmul 42:11)

Ori de cate ori incepe coborasul ,adu-ti aminte ca David a avut nu numai problema ,el ci si solutia ."Nadajduieste in Dumnezeu" ,Curajul pe care-l capeti prin prezenta lui Dunezeu va aduce laude si multumiri in inima ta ,iar credinta ta va fi reinnoita .

Canta din adancul fintei tale : " M-am hotarat sa-L urmez pe Isus ,si inapoi eu nu voi da ". Cand te increzi in Domnul vei gasi speranta .~P.R.V~

Niciun comentariu: