~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 19 august 2012

TARI SI NECLINTITI !



"De aceea ,frati mei iubit, fiti tari,neclintiti ,sporiti totdeauna in lucru Domnului,stiind ca lucrarea voastra in Domnul nu este zadarnica. "~1Corinteni 15:58~

Cititi urmatorul fragment (parafazat) din jurnalul lui John Wesley:" 5mai -Am :predicat la biserica St..Ann's;mi s-a spus sa nu ma mai intorc.PM-am predicat la bisericaSt John; prezbiterii mi-au spus sa dispar si sa nu ma mai prinda pe acolo.12 mai-Am :predicat St Jude's ;nu ma mai pot intoarce acolo.PM-am predicat la St.George 's ;am fost din nou dat afara.

19mai -AM: am predicat la St. Andrew's; a avut loc o intanlire speciala a batranilor care mi-au cerut sa nu ma mai intorc .PM-am predicat pe strada si am fost alungat .26mai AM: am predicat pe un camp; am fost alergat de un taur care nu fusese legat.2 iunie-AM : am predicat la marginea orasului;am fost alungat de politie;PM-am predicat pe o pasune ;au venit 10 000 de oameni sa ma asculte!"Ia aminte la urmatoarele cuvinte :"... fit tari ,neclintiti ,sporiti totdeauna in lucru Domnului ..."

Ce s-ar fi intmplat daca Wesli s-ar fi dat batut? Ce s-ar fi intamplat cu multumile care s-au intors la Domnul?Don Owens spune: Oameni au parte de esecuri deoarece cred ca dupa prima incercare nereusita ar trebui sa incerce alceva !

Pentru aceia care cred acest lucru esecul este si va fi o certitudine !Visele se implinesc pentru ca vizionari nu renunta.Nu lasa niciodata ca dezamagirea sa aiba castig de cauza .

Obstacolele au doar rolul de a-i determina sa-si intensifice eforturile."Nimeni nu a avut parte de incercari mai grele ca Ap.Pavel si cu toate acestea ,a scris:"Caci intristarile noastre usoare de o clipa lucreaza pentru noi tot mai mult o greutate vesnica de slava.""(2 Corinteni 4:17 )Deci , nu renunta ! De multe ori ,ultima cheie de pe inel este cea mai potrivita.

Niciun comentariu: