~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 25 august 2012

NU DA INAPOI



"Daca veti cere ceva in Numele Meu ,voi face." ~ Ioan 14:14 ~

Implinesc eu aceasta lucrare launtrica? In rugaciunea de miljocire nu exista nici o capcana si nici pericolul amagirii al mandriei;ea este lucrarea facuta in taina si aduce roade prin care Tatal este slavit.Las eu ca viata mea spirituala sa se iroseasca sau o aduc in intregime spre un singur punct central- Ispasirea facuta de Domnul meu?

Domina Domnul Isus Cristos din ce in ce mai mult fiecare preocupare din viata mea ? Daca punctul central sau marea influenta din viata mea este Ispasirea Domnului,atunci fiecare etapa din viata mea va aduce roada pentru El.

Trebuie sa-mi rezerv timp pentru a-mi da seama care este punctul central al puterii.Petrec macar un minut dintr-o ora pentru a ma concentra asupra lui ? "Daca ramaneti in Mine "-adica daca eu continuu sa actionez ,sa gandesc si sa lucrez din acest punct central -"cereti orice veti vrea si vi se va da"(Ioan 15:7) Raman eu in El?

Imi fac timp ca sa raman?Care este cel mai mare factor de putere din viata mea?Este lucrarea,slujirea, sacrificiul pentru altii sau incercarea de a lucra pentru Dumnezeu ?Ceea ce trebuie sa exercite cea mai mare putere in viata mea este Ispasirea Domnului .

Nu lucrul cu care ne petrecem cea mai mare parte a timpului ne modeleaza cel mai mult ,ci cel care exercita cea mai mare putere asupra noastra .Trebuie sa hotaram sa ne limitam si sa ne concetram atractiile .

"Orice veti cere in Numele Meu voi face .'Ucenicul care ramane in  Isus este voia lui Dumnezeu si alegerile lui aparent libere sunt hotararile randuite mai  dinainte de Dumnezeu .Este misterios?Este contradictoriu si absurd din punct de vedere logic? Da ,dar este un adevar glorios pentru un sfant.~Oswald chambers ~

Niciun comentariu: